خبرگزاری کار ایران

در درگیری میان هواداران مرسی و پلیس ۳۶ نفر کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۰

بیشتر زخمی‌ها با گلوله واقعی و گلوله تفنگ شکاری مورد اصابت قرار گرفتند. ائتلاف «حمایت از مشروعیت» از هواداران خود خواسته بود که تحت شعار «ایستادگی… وفای به شهدا» تظاهرات کنند.

وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که در درگیری میان هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده و پلیس ضد شورش در شهرهای مختلف یک نفر کشته و ۳۶ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این وزارتخانه شب گذشته با صدرو بیانیه‌ای تاکید کرد که در درگیری میان تظاهرکنندگان هوادار مرسی و پلیس ضد شورش مصر در قاهره یک نفر کشته شد.

در این بیانیه وزارت بهداشت مصر افزود که در درگیری میان هوادار مرسی و پلیس مصر در شهرهای مختلف در استان‌های قاهره، «الغربیه»، «البحیره» و «کفر الشیخ» ۳۵ نفر زخمی شدند.

«خالد الخطیب» یکی از مسئولان وزارت بهداشت مصر گفت که بیشتر زخمی‌ها با گلوله واقعی و گلوله تفنگ شکاری مورد اصابت قرار گرفتند.

ائتلاف «حمایت از مشروعیت» از هواداران خود خواسته بود که تحت شعار «ایستادگی… وفای به شهدا» تظاهرات کنند.

شهر «اسکندریه» نیز شاهد درگیری شدید شرکت کنندکان در تظاهرات هواداران مرسی و پلیس بود. پلیس برای متفرق کردن شرکت کنندگان در تظاهرات از گاز اشک آور استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز