خبرگزاری کار ایران

کاتب:

نمی‌توان نرخ تسعیر ارز را به عنوان منابع درآمدی در نظر گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۳

دغدغه‌ای که آقای عثمانی و ندیمی در رابطه با این موضوع راجع به آبرسانی به روستا‌ها و تامین مدرسه خانه‌های بهداشت به ان اشاره کردند در تبصره دو تحقق پیدا کرده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ تسعیر ارز جایگاهی نیست که ما از اینجا پولی در بیاوریم و اگر هم بحثدر آمدی باشد، این درآمد حبابی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان بررسی بخش در آمدی لایحه بوجه سال ۹۳ کل کشور، غلامرضا کاتب در مخالفت با پیشنهاد اضافه کردن ۵۰۰ ریال به نرخ تسعیر ارز حاصل از صادرات نفت و معیانات گازی اظهار داشت: یکی از ایراداتی که مخالفین در ابتدای جلسه به کلیات بودجه می‌گرفتند این بود که نرخ تسعیر ارز بالا در نظر گرفته شده و موجب بی‌ثباتی نظام اقتصادی می‌شود و از طرفی تمام تلاش دولت این است که نرخ ارز ثابت شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه ما اصلاً نرخ تسعیر ارز را در قانون بود جه نداریم، گفت: دغدغه‌ای که آقای عثمانی و ندیمی در رابطه با این موضوع راجع به آبرسانی به روستا‌ها و تامین مدرسه خانه‌های بهداشت به ان اشاره کردند در تبصره دو تحقق پیدا کرده است.

وی در پایان افزود: اینجایگاهی نیست که ما از اینجا پولی در بیاوریم و اگر هم بحثدر آمدی باشد، این درآمد حبابی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز