خبرگزاری کار ایران

باهنر در آغاز جلسه علنی مجلس‎؛

مجلس به شرط اعتدال‌گرایی از دولت حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۶۸

این انقلاب قرن را به قرن پیروزی مستعضفین بر مستکبرین تبدیل نمود، گوهر گرانبهای مردم سالاری دینی را بر جهان عرضه کرد و این مسیر تا زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه می‌یابد.

نائب رییس‌مجلس شورای اسلامی ضمن قرائت بیانیه سالروز انقلاب اسلامی تاکید کرد؛ مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند برای ادامه این مسیر با شکوه از دولت یازدهم به شرط اعتدال‌گرایی؛ فرا جناحی بودن و دوری از تند روهایی که خواب فتنه‌گری و آشوب‌گری را می‌بینند؛ حمایت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد باهنر که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز - شنبه - را بر عهده دارد؛ در نطق پیش از دستور خود بیانیه‌ای به مناسبت آغاز دهه فجر قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پس ازده‌ها سال که دنیا بین دو قدرت جهان یعنی مارکسیست‌کمونیست‌ها و لبیرال دموکرات‌ها تقسیم شده بود در کشوری که هزاران سال در زیر یوق شاهنشاهان دست و پا می‌زد؛ انقلابی رخ داد که به تعبیر مستکبران دگرگونی و زلزله‌ای در جهان استکبار به وجود آمد.

در بخش دیگری از این بیاینه آمده است؛ این انقلاب قرن را به قرن پیروزی مستعضفین بر مستکبرین تبدیل نمود، گوهر گرانبهای مردم سالاری دینی را بر جهان عرضه کرد و این مسیر تا زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه می‌یابد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند برای ادامه این مسیر با شکوه از دولت یازدهم به شرط اعتدال گرایی؛ فرا جناحی بودن و دوری از تند روهایی که خواب فتنه‌گری و آشوب‌گری را می‌بینند حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز