خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ایلنا:

لایحه احزاب می‌تواند به ساماندهی احزاب کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۹

پیش‌نویس لایحه در معرض نظرخواهی عموم و احزاب قرار گرفت و بعضی از کارشناسان و دبیران کل احزاب در این باره نظراتی داشتند که قرار شده است این نظرات و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفته و سپس به هیات دولت فرستاده شود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در خصوص تدوین لایحه احزاب توسط وزارت کشور تاکید کرد: این لایحه توسط کارشناسان و صاحب‌نظران تدوین شده است و می‌تواند به ساماندهی احزاب در کشور کمک کند.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص اینکه بعضی‌ها معتقد هستند که دولت در حیطه احزاب هنوز کار خاصی انجام نداده است، گفت: هنوز ۶ ماه از فعالیت دولت نگذشته است و نباید انتظار داشت که در این مدت کوتاه، شاهد اقدامات بزرگ باشیم و این زمان نیز برای قضاوت کردن کافی نیست.

وی با بیان اینکه دولت و وزارت کشور برنامه‌های متعددی در رابطه با احزاب دارند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که توسط وزارت کشور اجرا شد، جلسه وزیر محترم کشور با نمایندگان و دبیران کل احزاب بود که آنها آمدند و درباره شرایط سیاسی کشور، وضعیت احزاب و بهبود آن صحبت کردند و هم‌اندیشی شد که کار بسیار ارزشمندی بود.

مشاور عالی وزیر کشور به تدوین لایحه احزاب توسط وزارت کشور اشاره کرد و تاکید کرد: این لایحه توسط کارشناسان و صاحب‌نظران تدوین شده است و می‌تواند به ساماندهی احزاب در کشور کمک کند.

اکرمی ادامه داد: پیش‌نویس این لایحه نیز در معرض نظرخواهی عموم و احزاب قرار گرفت و بعضی از کارشناسان و دبیران کل احزاب در این باره نظراتی داشتند که قرار شده است این نظرات و پیشنهادات مورد بررسی قرار گیرد و سپس به هیات دولت فرستاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز