خبرگزاری کار ایران

محجوب:

جای فرمان مالی در بودجه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۱

این یک دستور مالی است ولی جای فرمان مالی در بودجه نیست بلکه جای آن در مقررات مالی است / زبان و ادبیات بودجه عدد است و اگر دستوری هم در این خصوص داده می‌شود باید به صورت عدد و رقم باشد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه نمی‌توان یک چیز مبهم را تصویب کرد، گفت: این یک دستور مالی است ولی جای فرمان مالی در بودجه نیست بلکه جای آن در مقررات مالی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا محجوب امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با بند " د " تبصره ۲ مبنی بر واریز مابه التفاوت قیمت ۵ فراورده نفتی و سوخت هوایی به حساب بدهکار وزارت نفت در لایحه بودجه سال ۹۳ طی سخنانی اظهار داشت: آنچه که ما مشاهده می‌کنیم این است که ابهامات بند " د " بیش از معلومات آن است.

نماینده مردم تهران و شمیرانات در ادامه افزود: درصورت ثبت یک حساب باید کاملا معلوم باشد و اگر به قیمت وارداتی است باید به همان قیمت وارداتی ثبت شود.

وی تاکید کرد: زبان و ادبیات بودجه عدد است و اگر دستوری هم در این خصوص داده می‌شود باید به صورت عدد و رقم باشد.

محجوب خاطر نشان کرد: دراینجا به شکل سراسری از همه کسانی که فروشنده این کالا هستند وجود دارد که ما به همه آنها بدهکار می شویم.

وی گفت: اگر از بند " د " تا بند " ح " همه دستورات مالی است، چرا باید در بودجه درج شود.

محجوب با بیان اینکه نمی‌توان یک چیز مبهم را تصویب کرد، گفت: این یک دستور مالی است ولی جای فرمان مالی در بودجه نیست بلکه جای آن در مقررات مالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز