خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

ادبیات نسنجیده آمریکا را به سرعت به سمت افول می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۵

جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروهای مسلح توانمند و بسیج مردمی و بهره‌مند از تجهیزات پیشرفته دفاعی، آماده مواجهه با هر نوع اقدام خصمانه از طرف هر متجاوزی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروهای مسلح توانمند و بسیج مردمی و بهره‌مند از تجهیزات پیشرفته دفاعی، آماده مواجهه با هر نوع اقدام خصمانه از طرف هر متجاوزی است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان تاکید کرد: دوران دفاع هشت ساله و ۳۴ سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در قبال زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه همواره این آمادگی را ایجاد کرده است که هر دشمن متجاوزی را از اقدام خود پشیمان کند.

وی افزود: در عین حال به نظر نمی‌رسد اظهارات مقامات آمریکایی چیزی بیش از یک بلوف سیاسی باشد همانگونه که اخیراً وزیر سابق دفاع آمریکا اعتراف کرد تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران یک بلوف سیاسی است.

وزیر دفاع تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود می‌دانند که قادر به انجام هیچ جسارت گستاخانه‌ای علیه ملت ایران نیستند و به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران واقفند. البته ما از جنگ و تنش استقبال نمی‌کنیم ولی جنگ‌طلبان را با قاطعیت بر سر جایشان می‌نشانیم.

دهقان همچنین تاکید کرد: تداوم اینگونه اظهارات نسنجیده، تنفر ملت ایران و ملت‌های منطقه و جهان را از آمریکا بیشتر می‌کند و فضا را برای ادامه مسیر گفت‌وگو و دیپلماسی آلوده می‌کند.

وزیر دفاع در پایان گفت: جای تعجب است که مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و دیپلماسی هنوز دم از کاربرد روش‌های قرون وسطایی می‌زنند و فکر می‌کنند با زور و ظلم و تجاوز می‌توانند منافع خود را تأمین کنند؛ غافل از اینکه این دوران دیگر سپری شده و کاربرد همین ادبیات نسنجیده است که آمریکا را به سرعت به سمت افول می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز