خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

کاهش دو سومی کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی در بودجه ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۶۵

لیل اینکه برخی نمایندگان با آن موافق نیستند این است که نماینده مخالف با کمک به موسسه‌ای خاص مشکل دارد و نباید این طور تعبیر شود که بودجه غیر شفاف است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در دفاع از بودجه سال ۹۳ عنوان کرد: کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به بودجه سال گذشته دوسوم کاهش پیدا کرده است،، اما دلیل اینکه برخی نمایندگان با آن موافق نیستند این است که نماینده مخالف با کمک به موسسه‌ای خاص مشکل دارد و نباید این طور تعبیر شود که بودجه غیر شفاف است.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به انتقاد برخی نمایندگان در خصوص غیرشفاف بودن بودجه ۹۳ ابراز کرد: برخلاف آنچه که مخالفان می‌گویند بودجه بسیار شفاف است برای مثال در لایحه بودجه سال آینده اسامی اشخاص حقیقی وحقوقی که به آن‌ها باید کمک شود آمده است و این امر کاملا قانونی است.

وی افزود: کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به بودجه سال گذشته دوسوم کاهش پیدا کرده است،، اما دلیل اینکه برخی نمایندگان با آن موافق نیستند این است که نماینده مخالف با کمک به موسسه‌ای خاص مشکل دارد و نباید این طور تعبیر شود که بودجه غیر شفاف است.

نمیانده مردم لاهیجان ادامه داد: اختصاص بودجه به اشخاص حقیقی و حقوقی در گذشته نیز بوده است، برای مثال نمایندگان در مجلس ششم مصوب کردندکه ۶ میلیارد تومان به احزاب کمک شود، هر چند که شورای نگهبان با آن مخالفت کرد، اما آن کار قانونی بود.

ندیمی اضافه کرد: سابقا در گذشته حساب خاصی در خزانه وجودداشت و در بودجه می‌آمد فلان مقدار به آن حساب خاص واریز شود، اما مشخص نبودکه آن میزان پول در چه قسمتی هزینه می‌شود، اما اکنون هزینه‌ها و درآمد‌ها تنها به گردش خزانه ریخته می‌شود.

ندیمی در دفاع از بودجه سال ۹۳ عنوان کرد: نمی‌گویم این بودجه معصومانه است اما درقیاس با بودجه سالهای گذشته، شفاف و قانونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز