خبرگزاری کار ایران

حواشی جلسه صبح امروز مجلس‎؛

فریاد " دو " " دو " مخالفان سخنان رسایی / نوبخت به صحن آمد؛ اما از بودجه دفاع نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۸

نمایندگان در واکنش به بخشی از سخنان رسایی مبنی بر اینکه مذاکرات ژنو دست آوردی برای ایران نداشته است و مراکز هسته ای پلمپ شده اند فریاد " دو " دو " سر می دادند که اعتراض این نمایندگان سبب قطع شدن چند باره ی سخنان رسایی شد.

جلسه ی علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی که نخستین روز بررسی بودجه ی سال ۹۳ بود حواشی خاص خود را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخشی از حاشیه‌های جلسه علنی مجلس در ادامه می‌آید:

**محمد دهقان که عضو هیات رییسه است در پاسخ به سخن ندیمی مبنی بر اینکه آقای دهقان موافق بعدی را معرفی کنید گفت: آقای ندیمی نیاز نیست شما بگویید خودم بلدم!(در جلسات علنی رییس مجلس این کار را انجام می دهد)

**سخنان حمید رسایی که در مخالفت با کلیات بودجه ی ۹۳ نطق می کرد مورد هجمه ی نمایندگان قرار گرفت. نمایندگان در واکنش به بخشی از سخنان رسایی مبنی بر اینکه مذاکرات ژنو دست آوردی برای ایران نداشته است و مراکز هسته ای پلمپ شده اند فریاد " دو " دو " سر می دادند که اعتراض این نمایندگان سبب قطع شدن چند باره ی سخنان رسایی شد.

*** ابوترابی فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت چندین بار به رسایی تذکر می داد که تنها در خصوص بودجه صحبت کنید اما رسایی باز هم به سیاست های دولت انتقاد کرد که ابوترابی فرد به وی گفت: " اگر خارج از بحثصحبت کنید میکروفن را قطع می کنم " که برخی از نمایندگان فریاد " احسنت "، " احسنت " سر زدند و رسایی در پاسخ به رییس جلسه گفت: " عیب ندارد پلمپ کنید " و نمایندگان باز هم " دو "، " دو " می کردند.

***علیرغم آنکه بعضی از خبرگزاری ها از عدم حضور نوبخت در مجلس خبر داده بودند اما وی در صحن علنی حضور پیدا کرد. هرچند به عنوان نماینده ی دولت در خصوص بودجه دفاع نکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز