خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت می‌خواهد از مجلس چک سفید بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۳

دولت می‌خواهد به طور سربسته از مجلس مجوز می‌گیرند و بعد به طور مثال، ناگهان شب عید به مردم می‌گویند بنزین فلان قیمت است، مردم هم ناچارند تبعیت کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص تعیین قیمت نان و بنزین گفت: دولت می‌خواهد در این مورد از مجلس چک سفید بگیرد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، اظهار داشت: دولت باید درلایحه بودجه به طور شفاف اشاره می‌کرد چقدر می‌خواهد افزایش قیمت نان و بنزین داشته باشد. لایحه‌ای که مطرح شد به نظر من می‌بایست به طور جدی درباره‌اش سخن گفته می‌شد که چرا پول به خزانه واریز نشود؟ چرا درآمد‌ها به شرکت برق برود؟ چون شرکت آب و گاز هم در این مورد مشکل دارد.

وی افزود: به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد چک سفید از مجلس بگیرد. دولت کی گفت که می‌خواهد بنزین و دیگر اقلام را فلان قیمت مشخص قرار دهیم؟ به این شکل آن‌ها به طور سربسته از مجلس مجوز می‌گیرند و بعد به طور مثال به طور ناگهانی شب عید به مردم می‌گویند بنزین فلان قیمت است. مردم هم ناچارند تبعیت کنند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه کمسیون تلفیق در این مورد به طور اجمالی و سربسته بحثکرده، خاطرنشان کرد: این مساله باید در صحن علنی مطرح و روی آن بحثکار‌شناسی دقیق صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز