خبرگزاری کار ایران

پیشروی جدید ارتش سوریه در حلب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۶

ارتش سوریه طی عملیاتی نظامی موفق شد کنترل مناطق «البلوره»، «کرم القصر» و «کرم الطرب» در حلب بازپس گیرد و به سرعت به نزدیکی منطقه «کرم میسر» مرکز اصلی تمرکز افراد مسلح برسد.

نیروهای ارتش سوریه پیشروی جدیدی را در حلب محقق کرده و کنترل مناطق دیگری را از گروه‌های مسلح بازپس گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مخالفان سوری اعلام کردند که ارتش سوریه در بخش جنوب شرق حلب پیشروی کرده و کنترل منطقه «کرم القصر» را از گروه‌های مسلح بازپس گرفت.

مخالفان افزودند که این نخستین بار است که ارتش سوریه طی یک سال اخیر موفق به شکست گروه‌های مسلح در مناطق جدیدی از حلب و پیشروی در این شهر می‌کند.

مخالفان تصریح کردند که با پیشروی ارتش سوریه در جنوب شرق حلب ساکنان مناطق «المیسر»، «المرجه» و «الانذارات» به مناطق تحت کنترل دولت سوریه پناه بردند.

در همین حال، روزنامه «الوطن» سوریه نیز نوشت که ارتش سوریه طی عملیاتی نظامی موفق شد کنترل مناطق «البلوره»، «کرم القصر» و «کرم الطرب» در حلب بازپس گیرد و به سرعت به نزدیکی منطقه «کرم میسر» مرکز اصلی تمرکز افراد مسلح برسد.

این روزنامه در ادامه نوشت که ارتش سوریه عملیات خود را از غرب فرودگاه نظامی «النیرب» به سمت شرق حلب و از روستای «عزیزه» به سمت جنوب این شهر آغاز کرده است.

بنا بر این گزارش، ارتش سوریه طی هفته‌های اخیر موفق شد مناطق گسترده‌ای در شرق حلب و نیز مناطق اطراف فرودگاه بین المللی حلب را از گروه‌های مسلح بازپس گیرد. این فرودگاه هفته پیش و پس از یک سال به روی هواپیماهای غیرنظامی بازگشایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز