خبرگزاری کار ایران

کاتب در بیان گزارش کمیسیون تلفیق:

هیچ رقم مبهمی در بودجه ۹۳ وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۶۰

نرخ سرمایه‌گذاری؛ تولید ناخالص ملی، نرخ اشتغال و تورم، کاهش فاصله دهک‌ها بالا و پایین و رشد فن‌آوریهای علمی و همچنین رشد توان دفاعی کشور در بودجه ۹۳ مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مداری که توسط دولت انجام شد و بودجه به موقع تحویل مجلس گردید کار را بری کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی آسان‌تر کرد و موجب افزایش شفافیت بودجه شد و اعلام می‌کنم، هیچ عدد و رقم مبهمی در بودجه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون تلفیق در گزارش این کمیسیون از بودجه سال۹۳ کشور عنوان کرد: سی و سه جلسه رسمی کمیسیون تلفیق تشکیل شدو جلسات مختلف کار گروه‌ها در مورد لایحه بودجه نیز برگزار شد بررسی شد و بر این اساس الزامات اجرایی سند چشم انداز ۱۴۰۴ ابلاغی مقام معظم رهبری و سندهای بالا دستی مدنظر قرار گرفت و امروز کلیات آن به صحن علنی آمد.

کاتب در تشریح ویژگی‌های بودجه سال ۹۳ گفت: نرخ سرمایه‌گذاری؛ تولید ناخالص ملی، نرخ اشتغال و تورم، کاهش فاصله دهک‌ها بالا و پایین و رشد فن‌آوریهای علمی و همچنین رشد توان دفاعی کشور در بودجه ۹۳ مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بودجه ۵ رویکرد اساسی دارد، اظهار کرد: قانون مداری؛ شفافیت؛ نظارت؛ پاسخگویی و تبدیل نظام بودجه ریزی کشور به بودجه ریزی عملیاتی این جمله این رویکرد‌ها هستند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: افزایش سقف تولید ملی به میزان ۳۱ درصد و تطبیق با احکام برنامه پنجم توسعه ملی از دیگر ویژگی‌های بودجه سال ۹۳ کشور است.

وی در پایان با تشکر از دولت عنوان کرد: قانون مداری که توسط دولت انجام شد و بودجه به موقع تحویل مجلس گردید کار را بری کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی آسان‌تر کرد و موجب افزایش شفافیت بودجه شد و اعلام می‌کنم هیچ عدد و رقم مبهمی در بودجه وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز