خبرگزاری کار ایران

رییس‌مجلس در پاسخ به تذکر توکلی؛

کمیسیون تلفیق باید کلیات بودجه را به صحن علنی می‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۵

توکلی: گزارش باید ۲۴ ساعت قبل از بررسی توزیع شود که این کار هم انجام نشده است. و علاوه بر آن برخلاف رویه متعارف کسی از دولت برای دفاع از لایحه در مجلس حاضر نشده است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر احمدی توکلی گفت: درصورتی که اقای مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون تلفیق گزارش را هم به مجلس تحویل نمی‌داد، کلیات باید به مجلس ارائه می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری نسبت به ماده ۱۰۴ و مواد مربوط به طرح رسیدگی به لایحه بودجه با بیان اینکه مجلس چندین سال بود که تحت فشار بودجه را رسیدگی می‌کرد، خاطر نشان کرد: این اولین بار است که دولت بودجه را به موقع تحویل مجلس داده است.

نماینده مردم تهران در ادامه این مطلب افزود: دستور هفتگی مجلس باید به ترتیب روی جلد بودجه درج می‌شد و به دلیل عدم رعایت این امر ترتیب گزارش هفتگی مشخص نیست.

وی همچنین گفت: درجای دیگر آمده است که گزارش باید ۲۴ ساعت قبل از بررسی توزیع شود که این کار هم انجام نشده است. و علاوه بر آن برخلاف رویه متعارف کسی از دولت برای دفاع از لایحه در مجلس حاضر نشده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن رد تذکر احمد توکلی اظهار داشت‌: کمیسیون تلفیق از مجلس تقاضای مهلت جدیدی کردند که طبق آ ئین نامه به این کمیسیون وقت داده شد و بعد از اتمام این دو هفته اضافه درصورتی که اقای مصباحی مقدم رئیس کمیسیون تلفیق گزارش را هم به مجلس تحویل نمی‌داد، کلیات باید به مجلس ارائه می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز