خبرگزاری کار ایران

تهدید وزرای دولت روحانی؛

نعمتی: اگر استیضاح شدید گله‌مند نشوید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۹

دو روز است که می‌خواهیم با وزیر علوم تحقیقات و فناوری و یا معاونان ایشان دیدار کنیم اما نمی‌گذارند این ارتباط برقرار شود.

نماینده مردم اسد آباد خطاب به وزرای دولت یازدهم گفت: اگر سوال و استیضاح شدید گله‌مند نشوید، زیرا خودتان هستید که خاموش و بی سر و صدا فردی از خانواده آموزش و پرورش را در رأس دانشگاه پیام نور یک استان قرار می‌دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی نماینده مردم اسد اباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: همه ما مجلسی‌ها و مسئولان دولت باید به دنبال وفاق و همدلی برای ادامه کشور باشیم، اما متاسفانه گروه و تیمی در دولت نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: دو روز است که می‌خواهیم با وزیر علوم تحقیقات و فناوری و یا معاونان ایشان دیدار کنیم، اما نمی‌گذارند این ارتباط برقرار شود.

نماینده مردم اسدآباد در بیان علت درخواست برای دیدار با مسئولان وزارت علوم ابراز کرد: به رغم وجود تعداد زیادی از خبرگان پیام نور، فردی از آموزش و پرورش می‌آورند و او را در ریاست پیام نور همدان قرار می‌دهند که این در تناقض با شعار عدالت و اعتدال دولت آقای روحانی است.

وی خطاب به وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: اگر سوال و استیضاح شدید گله‌مند نشوید، زیرا خودتان هستید که خاموش و بی سر و صدا فردی از خانواده آموزش و پرورش را در رأس دانشگاه پیام نور یک استان قرار می‌دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز