خبرگزاری کار ایران

نماینده شوش در نطق میان دستور:

بودجه سال آینده باید بر پایه اقتصاد مقاومتی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۱

با این شکل کنترل اقتصادی می‌توان تورم را مهار و با حمایت از تولید داخلی معضل بیکاری را که دغدغه خانواده‌های ایرانی شده در کشور حل کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: بودجه سال آینده باید بر پایه اقتصاد مقاومتی تنظیم شود.

به گزاش ایلنا، سید راضی نوری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز - سه شنبه - با تذکر به گروه مذاکره کننده هسته‌ای دولت توضیح داد: ما طرفدار مذاکره با حفظ احترام متقابل هستیم چرا که طبق فرموده قرآن دشمنان انقلاب به حداقل راضی نمی‌شوند پس هرگونه مسامحه با دشمنان، اقتدار کشور ما را زیر سوال می‌برد.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگونه توافق با دشمنان کشور که عزت جامعه را زیر سوال ببرد از نظر نمایندگان مردم مردود است.

وی افزود: اینگونه توافقات می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرده و اعتبار ما را زیر سوال ببرد هر چند که اعتبار ما زیر سایه وحدت کلمه و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: اکنون که در پایان سال حماسه سیاسی و اقتصادی هستیم به سمت و سویی حرکت کنیم که بودجه سالانه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و غیر متکی به نفت باشد تا به دنیا نشان دهیم فرزندان روح الله طبق نقشه خود و بدون وابستگی به آمریکا و با اتکا به منابع داخلی و مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌توانند اقتصادی پویا، غیر شکننده و متکی به منابع داخلی، تولیدات کشاورزی و صنعت گردشگری را برپا کنند.

نوری گفت: با این شکل کنترل اقتصادی می‌توان تورم را مهار و با حمایت از تولید داخلی معضل بیکاری را که دغدغه خانواده‌های ایرانی شده در کشور حل کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره مطالبات مردم استان خوزستان با تشکر از اولین سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان تاکید کرد: تقاضا داریم با تشکیل کارگروهی برای پیگیری مصوبات دولت در استان و بسیج کردن مسئولان اجرایی در عمران و تصمیمات زیربنایی، شاهد آثار خیر و برکت این سفر باشیم.

وی ادامه داد: ازآنجایی که شهر باستانی و تاریخی شوش دانیال که با قدمت ۷ هزار ساله خود جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های میراثی زیادی داشته و در شرف ثبت در یونسکو است از ریاست سازمان میراثفرهنگی و گردشگری کشور دعوت می‌کنیم که به شهرستان شوش سفر کنند.

راضی تاکید کرد: نجفی از نزدیک مقدمات زیربنایی ثبت این شهر در یونسکو را فراهم کرده و همچنین در راستای مرمت حرم حضرت دانیال و ثبت مذهبی شدن شهر شوش دانیال اقدام کنند، چرا که حضرت علی(ع) می‌فرمایند هر کس برادرم دانیال را زیارت کند مانند این است که مرا زیارت کرده است.

وی گفت: اقدامات لازم در راستای تبدیل شهرستان دانیال به منطقه ویژه اقتصادی فراهم شده و بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان تأسیس شود.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پل شهید ناجیان باید بازسازی، جاده‌های مواصلاتی روستاهای این شهرستان تکمیل و مراکز فرهنگی و ورزشی شهرستان راه اندازی شود همچنین مشکلات آب شرب و فرسودگی مدارس نیاز به بررسی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز