خبرگزاری کار ایران

ارتش مصر السیسی را مجاز به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۵

شورای عالی نیروهای مسلح مصر در حالی السیسی را مجاز به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری کرد که پیش از آن رئیس جمهوری موقت این کشور درجه وی را ارتقا داده بود.

شورای عالی نیروهای مسلح مصر «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع و فرمانده ارتش این کشور را مجاز به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، شورای عالی نیروهای مسلح مصر امروز بعد از ظهر به وقت محلی نشستی را برای بررسی کاندیداتوری السیسی برگزار کرد.

در این نشست که به ریاست فرمانده ارتش مصر برگزار شد، شورای عالی نیروهای مسلح مصر السیسی را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مجاز کرد.

خبرگزاری «آناتولی» نیز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که نشست امروز شورای عالی نیروهای مسلح مصر برای بررسی تحولات امنیتی در شبه جزیره «سینا» و دیگر مسائل از جمله درخواست مردم مصر برای کاندیداتوری فرمانده ارتش مصر برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که «عدلی منصور» رئیس جمهوری موقت مصر امروز طی حکمی درجه فرمانده ارتش را ارتقا داد.

رئیس جمهوری مصر در این حکم السیسی را به رتبه «سپهبد» که بالاترنی درجه ارتش مصر است، ارتقا داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز