خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه زنان کارگر:

اگر کار بود، مردم دست فروشی نمی‌کردند

کد خبر : ۱۴۰۲۶۶

همیشه این اتفاق‌هایی مانند آنچه در آتش سوزی خیابان جمهوری افتاد رخ‌ می‌دهد و چند روز سر و صدا ایجاد می‌کند و بعد همه چیز فراموش می‌شود. امیدواریم که وضعیت کارگاه‌ها اصلاح و کارگاههای زیر ۵ نفر نیز مشمول قانون بیمه شوند.

ایلنا: اخیرا مامور شهرداری به دنبال کارگر دستفروشی در مترو کرده است تا اجناسش را از او بگیرد و او هم خودش را جلو مترو انداخته است. اگر کار برای همه وجود داشته مردم دست فروشی نمی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " فاطمه وحدت "، نایب رئیس اتحادیه کارگران زن کشور و دبیر اتحادیه کارگران زن استان تهران در مراسم ترحیم دو کارگر زن کشته شده در آتش سوزی خیابان جمهوری گفت: متاسفم که این دو زن کارگر، در روز تولد پیغمبر، جان خود را از دست دادند. این دو مادر بودند و یکی از آنها نیز یک فرزند معلول و دیگری هم دو فرزند داشته است.

وی افزود: این حوادثهمواره برای کارگران رخ می‌دهد. اخیرا مامور شهرداری به دنبال کارگر دستفروشی در مترو کرده است تا اجناسش را از او بگیرد و او هم خودش را جلو مترو انداخته است. تکلیف این کارگران با کیست؟ اگر کار برای همه وجود داشته مردم دست فروشی نمی کنند.

همیشه این اتفاق‌ها می افتد و چند روز سر وصدا ایجاد می کند و بعد همه چیز فراموش می شود. امیدواریم که وضعیت کارگاهها اصلاح و کارگاه‌های زیر ۵ نفر نیز مشمول قانون بیمه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز