خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد:

اشراف سپاه بر منطقه عامل ایجاد امنیت پایدار کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۰

در حال حاضر تمام ماموریت‌های ابلاغی نیروی زمینی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اتکا بر همین نیروهای بومی استان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای مسلح و به ویژه سپاه بیت‌المقدس بر منطقه اشرافیت کامل دارند به نحوی که امنیت پایدار را در این استان حاکم کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در سنندج اظهار داشت: براساس تدابیر الهی برگرفته از فرمان راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله) در راستای برقراری امنیت پایدار و مردمی در مناطق غرب و شمال غرب کشور اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون پاک شهیدان، استان کردستان به لحاظ امنیت از جایگاه قابل قبول و مطمئنی برخوردار است و بقای این امنیت با اقتداری که در حوزه مأموریت سپاه و سایر ارگان‌های ذیربط دنبال می‌شود قطعی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: سپاه در حوزه آمادگی رزم و رصد و پیگیری در ‌‌نهایت اشرافیت و هوشیاری در حوزه‌های مختلف این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

رجبی با بیان اینکه آخرین یگان مهمان و مأمور در استان کردستان سال گذشته بدرقه و به استان خود بازگشت افزود: نیروهای بومی و مردمی استان جایگزین این نیرو‌ها شده و در حال حاضر تمام ماموریت‌های ابلاغی نیروی زمینی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اتکا بر همین نیروهای بومی استان اجرایی می‌شود.

وی گفت: خروجی تمامی این اقدامات و امنیت پایدار و قابل قبول مردمی زمینه لازم را برای توسعه، عمران و آبادانی و مردم‌یاری در استان فراهم کرده است.

فرمانده سپاه پیت‌المقدس تصریح کرد: توجه به بحثمحرومیت‌زدایی و مردم‌یاری یکی دیگر از برنامه‌های سپاه در راستای ایجاد امنیت پایدار در کردستان است که طی سال‌های اخیر با استفاده از اعتبارات داخلی و استانی در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

رجبی افزود: سپاه در کنار سایر مأموریت‌های اولویت‌دار پیرامون تامین امنیت پایدار و مقابله با تهدیدات سخت و نیمه‌سخت دشمنان در حوزه برنامه‌های محرومیت‌زدایی به خوبی وارد شده است.

وی وجود امنیت را مهم‌ترین مولفه برای ایجاد زیرساخت‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه در استان دانست و گفت: خدمات ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز در ارتقای امنیت تاثیرگذار است به نحوی که فضای بازدارندگی ایجاد می‌کند و نگاه‌ها به داخل معطوف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز