خبرگزاری کار ایران

صابری در نطق میان دستور:

رئیس‌جمهور برای حل مشکلات اقتصادی مردم همت مضاعف کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۵

عدم پرداخت حقوق کارکنان معادل ذغال سنگ استان مشکلات زیادی برای این کارگران بوجود آورده که وزیر صنعت و معدن باید پیگیر این مشکل باشد.

نماینده مردم آذرشهر و رامیان در مجلس با تأکید بر لزوم توجه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، گفت: رئیس‌جمهور برای حل مشکلات اقتصادی مردم همت مضاعف کند.

به گزارش ایلنا، رضا صابری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز - دوشنبه - توضیح داد: همچنان زیاده خواهی‌های آمریکا در موضوعاتی چون انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و تروریست از مسائل مهم جهان است.

نماینده مردم آذرشهر و رامیان در مجلس تصریح کرد: آمریکا تنها کشور استفاده کننده از بمب هسته‌ای، ناقض حقوق بشر، حامی تروریست، حامی گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق آمریکاست.

وی افزود: اساس این حمایت ها و بهانه جویی‌های آمریکا مخالفت با اسلام و انقلاب اسلامی است که در این راستا احیای اختلافات شیعه و سنی از دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل پلید است‏، لذا ضمن دعوت عموم مسلمانان به وحدت اسلامی از آنان می‌خواهیم جریانات تکفیری و وهابی را محکوم نمایند.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: رئیس جمهور محترم بعد از نرمش قهرمانانه در مذاکرات هسته‌ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم همت مضاعف کند که راه حل اصلی حل مشکلات اقتصادی استمداد از بیگانگان نیست‏ بلکه اتکا به استعدادهای درون زا، خصوصا نقش مردم در اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

صابری در مورد حوزه انتخابیه‌اش تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی مشکل نهاده‌های کشاورزی را در استان حل کرده و وزیر نیرو در احداثسدهای مهم استان هرچه سریعتر اقدام کند که این احداثنیازمند اتمام هر چه سریعتر تحقیقات مطالعاتی از جانب سازمان حفاظت از محیط زیست است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: عدم پرداخت حقوق کارکنان معادل ذغال سنگ استان مشکلات زیادی برای این کارگران بوجود آورده که وزیر صنعت و معدن باید پیگیر این مشکل باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز