خبرگزاری کار ایران

بذرپاش در اخطار قانون اساسی:

رگه‌هایی از خودبرتربینی در توافق نامه ژنو وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۸۵

آقای ترکان نقش جدی در تعامل دو قوه ایفا می کند و سخنان و نظرات شان نقش مستقیمی در افزایش کارایی دو قوه و نظام دارد و باید از اظهار‌نظرهایی که موجب تضعیف نظام می‌شود، خودداری کنند.

نماینده مردم تهران معتقد است: رگه‌هایی از خودبرتربینی در توافق نامه ژنو نیز وجود دارد‏، چرا مردم و مجلس برای تیم مذاکره کننده نامحرمند، اما سنا و مردم آمریکا محرم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی عنوان کرد: نمایندگان می توانند در همه مسائل داخلی و خارجی اعلام موضع کنند. یک نفر که مشاور ارشد رئیس جمهور و به نوعی رئیس گروه مشاوران ریاست جمهوری است گفته بود نیمی از افرادی که به روحانی رای ندادند، قانون شکنی کرده‌اند که این یک توهین به مردم ایران است.

وی افزود: مردم جواب غرور و خودبرتربینی را همانطور که در انتخابات مجلس هفتم وهشتم و نهم و در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ و ۸۸ دادند، می‌دهند.

وی با بیان اینکه رگه‌های این خودبرتربینی در توافق نامه ژنو نیز وجود دارد، ابراز کرد: رگه های آن را در اظهار نظرها در خصوص انحلال مجلس می بینیم و جا دارد ریاست جمهوری به این مسئولان تذکر دهد.

بذرپاش در ادامه اخطار خود خاطرنشان کرد: چرا مردم و مجلس برای تیم مذاکره کننده نامحرمند. اما سنا و مردم آمریکا محرم هستند و تمام نمایندگان اذعان دارند که در هیچ کدام از بندهای توافق نامه ژنو اظهار نظری نکرده اند.

ابوترابی فر که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به اخطار بذرپاش عنوان کرد: انتظار من و نمایندگان از ترکان که دارای یک تجربه بزرگ مدیریتی و عضو خانواده ایثار گر و شهدا هستند، بیشتر از این بود.

وی افزود: آقای ترکان نقش جدی در تعامل دو قوه ایفا می‌کند و سخنان و نظرات‌شان نقش مستقیمی در افزایش کارایی دو قوه و نظام دارد و باید از اظهارنظرهایی که موجب تضعیف نظام می‌شود، خودداری کنند.

ابوترابی فر خاطر نشان کرد: نماینده مجلس در شورای عالی امنیت ملی حضور دارد و امیدواریم منافع ملی به معنای واقعی کلمه پاسداری و حفاظت شود و دغدغه نمایندگان برای افزایش اقتدار نظام قابل ستایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز