خبرگزاری کار ایران

اولیا در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلسیان احمدی‌نژاد را از یاد نبرند / تلاش افراطیون برای ناموفق جلوه دادن دولت در راستای منافع ملی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۵۰

مردم در انتخابات گذشته نشان دادند که از افراط‌گری، کش و قوس و شعار دادن خسته شدند و به عقلانیت، اصلاح‌طلبی و اعتدال رای دادند و برای همین نباید از روند خوبی که در کشور شکل گرفته است، جلوگیری کرد.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مجلسیان باید آقای احمدی‌نژاد را از یاد نبرند، یادآور شد: در ۸ سال گذشته اصولگرایان و بعضی از نمایندگان مجلس در برابر خطاهای آشکار و غیرقانونی ایشان سکوت می‌کردند و حتی در مواقعی، نمایندگانی را که در برابر این تخلفات ساکت نمی‌شدند، انگ می‌زدند و آنها را تهدید می‌کردند.

علی اکبر اولیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص احضار پی در پی وزرا به مجلس و طرح سوال از آنها گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیداهایی حضور داشتند و مجلسنیز دارای گرایشاتی به آنها بودند که آقای روحانی مورد حمایت و دلخواه نظر اکثریت آنها نبود و نتایج انتخابات طوری رقم خورد که کاندیداهای مد نظر آنها شکست خورد و آقای روحانی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اینکه آقای روحانی کاندیدای آنها نبوده طبیعی است که با ایشان مخالفت داشته باشند‏، اما به اسم مخالفت و نقد هر کاری بخواهیم بکنیم، غیرطبیعی و غیرمنطقی است.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم با اشاره به اینکه نمایندگان باید در بیان مخالفت‌ها مصالح ملی و منافع عمومی را در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: از آغاز به کار دولت یازدهم زمان زیادی نگذشته است و در این زمان کوتاه نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و نمایندگان با صبوری رفتار کرده و نباید این شائبه را ایجاد کنند که می‌خواهند از دولت آقای روحانی انتقام‌گیری کنند.

اولیا در ادامه افزود: مردم در انتخابات گذشته نشان دادند که از افراط‌گری، کش و قوس و شعار دادن خسته شدند و به عقلانیت، اصلاح‌طلبی و اعتدال رای دادند و برای همین نباید از روند خوبی که در کشور شکل گرفته است، جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: تلاش افراطیون برای ناموفق جلوه دادن دولت در راستای منافع ملی نیست.

وی با بیان اینکه مجلسیان نباید آقای احمدی‌نژاد را از یاد ببرند، یادآور شد: در ۸ سال گذشته اصولگرایان و بعضی از نمایندگان مجلس در برابر خطاهای آشکار و غیرقانونی ایشان سکوت می‌کردند و حتی در مواقعی، نمایندگانی را که در برابر این تخلفات ساکت نمی‌شدند، انگ می‌زدند و آنها را تهدید می‌کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مخالفت‌های صورت گرفته را از سوی یک اقلیت افراطی دانست و اظهار داشت: این اقلیت افراطی می‌خواهد برای شکست دولت در عرصه‌های مختلف هر کاری می‌تواند بکنند و اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس باید به خود بیایند و حواس‌شان باشد در بازی آنها سهیم نشوند و در دام آنها گرفتار نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز