خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیأت دولت‎؛

اختیار صدور اجازه نقل و انتقال اعیانی مسکن مهر به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۴

جهانگیری موفقیت و پیشبرد برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در اداره کشور در گرو وحدت و یکپارچگی همه مردم دانست.

هیأت دولت صبح امروز(چهارشنبه) به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و اعضای دولت درباره مهم‌ترین مسائل روز کشور به بحثو تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا‏ هیأت دولت صبح امروز(چهارشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و اعضای دولت درباره مهم‌ترین مسائل روز کشور به بحثو تبادل نظر پرداختند.

معاون اول رییس جمهوری در ابتدای این جلسه، با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرا رسیدن ایام ولادت پربرکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، بر لزوم وحدت و اتحاد پیروان همه مذاهب اسلامی در جهان اسلام تأکید کرد.

جهانگیری همچنین موفقیت و پیشبرد برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در اداره کشور در گرو وحدت و یکپارچگی همه مردم دانست.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب اعضای دولت رسید.

با تصویب هیأت وزیران، اختیار صدور اجازه نقل و انتقال اعیانی مسکن مهر به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

هیأت دولت، وزارت جهاد کشاورزی را موظف کرد در مورد پیشگیری و مقابله با علل خشکیدگی و زوال درختان بلوط در منطقه زاگرس و ارسباران برنامه‌ریزی و گزارش اقدامات آن را به دولت ارایه کند.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری هم از سوی دولت موظف شد تضمن بررسی و آسیب‌شناسی آیین‌نامه دورکاری و به منظور افزایش بهره‌وری نیروی کار، استفاده بهینه و اثربخش از خدمات کارکنان در خارج از محیط کار و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای بهینه آن، پیشنهاد لازم را در سه ماه آینده به هیأت وزیران ارایه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز