خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه آمریکا:

توافق محرمانه‌ای بین تهران و واشنگتن امضا نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۵

ماری هارف با تاکید بر این‌که طرف‌های دیگری نیز در توافق با ایران حضور دارند، گفت که برخی جزئیات این توافق در آینده اعلام خواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که هیچ توافق محرمانه‌ای میان تهران و واشنگتن امضا نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت خارجه آمریکا، «ماری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: «به صراحت تاکید می‌کنم که توافق محرمانه‌ای بین ایران و آمریکا امضا نشده است.»

وی با تاکید بر این‌که طرف‌های دیگری نیز در توافق با ایران حضور دارند، گفت که برخی جزئیات این توافق در آینده اعلام خواهد شد.

هارف تاکید کرد: «همانطور که می‌دانید تنها آمریکا در این روند حضور ندارد. شرکای ما در گروه ۱ + ۵، اتحادیه اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در آن مشارکت دارند. این سند را به کنگره و به عموم ارائه خواهیم کرد. ولی باید درباره زمان و چارچوب ارائه اطلاعات با شرکای خود رایزنی کنیم و امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک محقق شود.»

وی افزود که بعد از ۲۰ ژانویه و زمانی که اطلاعات بیشتری برای اعلام کردن داشتیم، شرکای ما مذاکرات برای دستیابی به توافقی جامع را آغاز می‌کند. هدف این مذاکرات دستیابی به توافق طی مدت شش ماه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز