خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار با نخست‌‌ وزیر اردن:

تراژدی سوریه باید بر اساس تدبیر و واقع‌بینی حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۰۴

ظریف: باید با همکاری کشورهای مختلف به سمت راه حل‌هایی حرکت کرد که امکان رشد و گسترش تروریسم منتفی گردد / نخست وزیر اردن: تروریسم دشمن ملتهای منطقه است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در دیدار با نخست وزیر اردن در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به بحثو تبادل نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا‏، وزیر امور خارجه کشورمان اوضاع منطقه را حساس دانست و با تشریح رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم ضرورت مبارزه با افراط گرایی و فتنه‌گری مذهبی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با همکاری کشورهای مختلف به سمت راه حل‌هایی حرکت کرد که امکان رشد و گسترش تروریسم منتفی گردد.

ظریف همچنین افزود: می‌بایست موضوعات منطقه از جمله تراژدی سوریه بر اساس تدبیر و واقع بینی حل شود و اقدام براساس اوهام کمکی به راه حل مبتنی بر واقعیات نخواهد کرد.

وزیر امور خارجه از اینکه فصل جدیدی در روابط دوجانبه ایران و اردن در حال گشوده شدن می‌باشد استقبال کرد.

نخست‌وزیر اردن نیز در این دیدار با اشاره به منافع و مشترکات موجود بر روابط دو کشور، تعمیق و گسترش بیش از پیش روابط را مورد توجه قرار داد.

وی در خصوص موضوعات مهم منطقه، موضوع فلسطین، عراق و تاثیرات ناامنی در منطقه را برای اردن مهم خواند و تروریسم را دشمن ملتهای منطقه دانست.

وی با توجه به نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در منطقه همکاری دو کشور در ابعاد دوجانبه را مهم ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز