خبرگزاری کار ایران

ابطحی در جمع خبرنگاران:

شرایط مجلس آینده باید منجر به همدلی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۹

امیدوارم که همه کمک کنند تا با انتخاب هرچه بهتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست‌های کارآمدتری روی کار آیند و بحران‌های فعلی کشور با انتخابات آینده مجلس به پایان برسد.

محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فکر می‌کنم که هم اصلاح طلبان و هم جریانات دیگر نزدیک به دولت باید تلاش کنند تا شرایط مجلس تبدیل به شرایطی شود که دولت بتواند بهترین در آن کار کند و همدلی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی ابطحی در حاشیه ختم مادر احمد پورنجاتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا دولت یازدهم منویات اصلاح طلبانه دارد یا خیر، گفت: دولت یازدهم دولتی است که تاکنون خودش اعلام نکرده که اصلاح طلب است. اما قطعادر شرایط فعلی است که می‌شود به آرمان‌های اصلاحات جامه عمل پوشاند، چرا که اصلاحات یک حرکت اجتماعی درون جامعه بود.

وی با بیان اینکه شرایط دیگر شرایط سال گذشته نیست، گفت: خیلی از جریانات می‌توانند از این شرایط برای رشد فکری جامعه استفاده کنند.

ابطحی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را بزرگ‌ترین رفتار سیاسی جامعه در آینده ارزیابی کرد و گفت: فکر می‌کنم که هم اصلاح طلبان و هم جریانات دیگر نزدیک به دولت باید تلاش کنند تا شرایط مجلس تبدیل به شرایطی شود که دولت بتواند بهترین در آن کار کند و همدلی افزایش یابد.

وی افزود: جامعه انتظار دارد تغییراتی که با انتخابات ریاست‌جمهوری رخ داد در روند کلی مجلس نیز انجام شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اعتدالگرایان و اصلاح طلبان یکی دیده می‌شوند، گفت: هردو گروه مراحل مشترکی را طی می‌کنند. امیدوارم که همه کمک کنند تا با انتخاب هرچه بهتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست‌های کارآمدتری روی کار آیند و بحران‌های فعلی کشور با انتخابات آینده مجلس به پایان برسد.

در ادامه خبرنگاری با طرح این سوال که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داد که طی یک سال آینده مسئله رفع حصر موسوی و کروبی حل شود که ابطحی پاسخ داد: من نشنیده‌ام آقای ورحانی قول یک ساله داده باشد اما اگر در تبلیغات انتخاباتی چنین گفته‌اند انتظار جامعه نیز همین است.

وی افزود: من فکر می‌کنم مخاطبان آقای روحانی و رأی دهندگان او علاقه‌مند به رفع حصر هستند که البته این مسئله بستگی به توان آقای روحانی دارد.
وی همچنین در خصوص اظهارات منتسب شده به سیدمحمدخاتمی در خصوص مسائل سال ۸۸ گفت: من چنین چیزی را ندیده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز