خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت ارتش به مناسبت حادثه روز گذشته شهرک سینمایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۱

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، پرواز عاشقانه جمعی از هنرمندان که در حادثه روز گذشته شهرک سینمایی دفاع مقدس به دیار باقی شتافتند را تسلیت گفت.

روابط عمومی ارتش طی پیام تسلیتی به جامعه هنری تاکید کرد: جواد شریفی راد که از جان برکفان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، یکی از بهترین‌های خنثی سازان موشک و بمب در دوران دفاع مقدس بشمار می‌رفت.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، پرواز عاشقانه جمعی از هنرمندان که در حادثه روز گذشته شهرک سینمایی دفاع مقدس به دیار باقی شتافتند را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: جامعه هنری و فرهنگی کشور که همواره در راستای شناساندن واقعیت‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به خصوص دوران ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان پیشگام بوده، بار دیگر با تقدیم جمعی از عزیزان خود، دین خود را میهن اسلامی و انقلاب ادا کرد.

در ادامه این پیام از جواد شریفی راد که از جان برکفان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، به عنوان یکی از بهترین‌های خنثی سازان موشک و بمب در دوران دفاع مقدس یاد و خاطرنشان شده است: آن عزیز در سال‌های بازنشستگی و پس از جنگ نیز این راه را با ورود به جامعه هنری ادامه داد تا سرانجام سرنوشت او با دفاع مقدس گره خورده و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

در پایان این پیام، روابط عمومی ارتش پرواز محمدجواد شریفی‌راد را که از باسابقه‌ترین مدیران جلوه‌های ویژه سینمای ایران همچون پروژه عظیم محمد(ص) و فیلم‌های متعدد حوزه دفاع مقدس بود و همچنین علی اکبر رنجبر، مدیر سینمایی شهرک سینمایی را به جامعه‌ هنری و فرهنگی کشور و خانواده سینما، تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آنان علو درجات و برای خانواده عزیزشان صبر و شکیبایی آرزو می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز