خبرگزاری کار ایران

سقوط یک هلیکوپتر دیگر آمریکایی ۲ کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۷

این سانحه تنها یک روز پس از سقوط یک هلی‌کوپتر دیگر آمریکایی در منطقه «نورفوک» انگلستان روی داد.

به دنبال سقوط یک فروند هلی‌کوپتر آمریکایی در منطقه «نورفوک» ایالت ویرجینیا، از پنج سرنشین آن دو نفر کشته شدند و جست‌و‌جو‌ها برای یافتن یک سرنشین دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی سی، این سانحه تنها یک روز پس از سقوط یک هلی‌کوپتر دیگر آمریکایی در منطقه «نورفوک» انگلستان روی داد.

به گزارش گشت ساحلی ویرجینیا، خبر سقوط هلی‌کوپتر‌ام. اچ. ۳۵ - ای که به اژدهای دریایی شهرت دارد، حدود ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه(هشتم ژانویه) دریافت شده در حالی که این هلی‌کوپتر مشغول گشت‌زنی معمول خود بوده است.

حال دو سرنشین نجات یافته از این سانحه، «خوب» توصیف شده است.

هلی‌کوپتری که در خاک انگلیس سقوط کرد و هر چهار سرنشین آن کشته شدند، از نوع اچ. اچ - ۶۰جی بود اما نکته جالب توجه و احتمالا بسیار نادر در مورد سقوط این دو هلی‌کوپتر نظامی آمریکایی این بود که هر دو به فاصله یک روز در ناحیه‌ای هم نام(نورفوک) در دو سمت اقیانوس اطلس سقوط کردند.

هنوز از علل سقوط این دو هلی کوپ‌تر نظامی آمریکایی گزارشی منتشر نشده است.

پایگاه دریایی نورفوک در ویرجینیا، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا و بزرگ‌ترین در جهان در نوع خود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز