خبرگزاری کار ایران

فاطمه هاشمی در جمع خبرنگاران:

درخواست دادگاه علنی کرده بودم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۸

من اتهامم را قبول ندارم و دادگاه انقلاب برای رسیدگی به این اتهام صالح نیست / وقتی آقای بزرگواری به برادر من توهین کردن آقای لاریجانی هیچ واکنشی نشان نداند وحرفی نزد.

فاطمه هاشمی گفت: با درخواست علنی بودن دادگاهم موافقت نشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه هاشمی پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران در خصوص اتهامش گفت: اتهام من این است که گفتم آقای علی لاریجانی پاسدار حقوق ملت نیستند وفقط از حقوق خود و خانواده‌شان دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد: وقتی آقای احمدی‌نژاد اتهامی به خانواده آقای لاریجانی وارد کرد، ایشان ۴۵ دقیقه وقت مجلس را برای دفاع از خود و خانواده‌شان گرفتند، اما وقتی آقای بزرگواری به برادر من توهین کردن هیچ واکنشی نشان نداند وحرفی نزدند.
فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعلام جرم دادستانی علیه علی مطهری تاکید کرد: ماجرای آقای مطهری نیز حرف مرا تایید کرد. چرا که ایشان قدرت تحمل نقد نداشتند و وقتی از آن‌ها انتقاد شد علیه آقای مطهری اعلام جرم کردند
فاطمه هاشمی در خصوص غیرعلنی بودن دادگاه گفت: من درخواست علنی بودن دادگاه را کرده‌ام اما با درخواست من موافقت نشد.
وی در خصوص اینکه آیا اتهام خویش را قبول دارد، گفت: من اتهامم را قبول ندارم و دادگاه انقلاب برای رسیدگی به این اتهام صالح نیست.
وی درپایان مدعی شد؛ ما مسلمانیم و باید حضرت محمد(ص) را الگوی خویش قرار بدهیم. دشمنان بر سر ایشان خاکس‌تر می‌ریختند، اما ایشان با مخالفانش صحبت می‌کرد. متاسفانه ما رفتاری را بنا گذاشتیم که غیر اسلامی وغیر شرعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز