خبرگزاری کار ایران

حسینی صدر در نطق میان دستور:

آماده یاری به دولت در انجام وعده‌هایش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۸۵

اکنون با آغاز به کار دولت جدید و با وعده های ارائه شده مردم در انتظار برنامه‌های دولت برای ناهنجاری‌ها و بی عدالتی‌ها هستند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه در این ایام برخی واژه‌ها و عبارات به ویژه گرانی و بیکاری ذهن مردم را مشغول کرده است، گفت: چندین هزار نفر طی سه الی چهار سال آخر ثروت‌های چند صد میلیاردی و چند هزار میلیاردی به دست آوردند.

به گزارش ایلنا، موید حسینی صدر در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ژنو گفت: کمترین دستاورد و مذاکرات همگرایی داخلی، اتحاد ملی و آشکار شدن اتحاد ملی در داخل و حقانیت جمهوری اسلامی در خارج است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: آنها بدانند نباید به هر قیمتی به دنبال اخذ نتیجه باشیم.

وی افزود: در تمام جنگ‌ها و کشتارها دست قدرت‌های بزرگ غربی به ویژه آمریکا مشاهده می‌شود و نباید به آنها اطمینان کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما رابطه اقتصادی با هر کشوری است، گفت: این رابطه باید با چشم باز و بدون اطمینان کامل باشد نباید به آمریکا اعتماد کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به مشکلات پیش آمده برای کشور ترکیه تصریح کرد: هدف کشور جمهوری اسلامی ایران و مجلس ایجاد آرامش در کشورهای مسلمان است و در همه این ناآرامی ها دست نظام سلطه در کار است.

حسینی صدر همچنین به مشکلات داخلی کشور اشاره کردو گفت: در این ایام برخی واژه‌ها و عبارات مانند آلودگی هوا، بحران آب، رانت خواری، ثروت‌های بادآورده به طوری که چندین هزار نفر طی سه الی چهار سال آخر ثروت‌های چند صد میلیاردی و چند هزار میلیاردی به دست آوردند، استخدام‌های بی ظابطه، پارتی بازی، بی ادبی در برخی ادارات، گرانی و به ویژه بیکاری، نامناسب بودن برخوردها در برخی از محاکم، سوء استفاده در صادرات و واردات، افزایش ناامنی در جامعه و ۱۰ ها کمبود و کاستی دیگر ذهن مردم را مشغول کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: اکنون با آغاز به کار دولت جدید و با وعده های ارائه شده مردم در انتظار برنامه‌های دولت برای ناهنجاری‌ها و بی عدالتی‌ها هستند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه مردم منطقه اقدامات دولت برای تمشیت امور هستند گفت: در روز امید مردم یک امید مقدسی است و امیدواریم دولت وعده‌های خود را فراموش نکند.

حسینی صدر تاکید کرد: ما نمایندگان ملت آماده یاری به دولت در انجام وعده‌هایش هستیم.

وی با یادآوری سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی نیز افزود: اول جوان مرد جهان مولا علی(ع) است که وقتی بر سینه رقیب نشست شمشیر کین نکشید بلکه صبر کرد، خشم خود فرود برد و برای دین و تکلیف خود شمشیر کشید.

حسینی صدر پوریای ولی را از جوانمردان عنوان کرد و گفت: آرامگاه وی در خوی است که به تاسی از مولای خویش به تعهد باخت بر نفس خویش غلبه کند اما دریغ از یک آرامگاه برای پوریای ولی.

وی خواستار نامگذاری یک روز در سال به عنوان " روز جوانمردی " که خصلت ایرانان است از سوی مجلس شد، ‌افزود: مبادا مفاخر ما را مصادره کنند ضمن اینکه آرامگاه شمس تبریزی مهجور مانده است و آرامگاه پوریای ولی واقعا تاسف بار است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش به مشکلات و دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه خود خوی و چایپاره اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور گفت: در بخش آب شرب بحران‌های جدی وجود دارد به طوری که سد غازان از سال ۸۸ بودجه دارد و هر سال ۲۱۰ میلیون مترمکعب از آبهای شهرستان‌های خوی خارج و به دریاهای آزاد می‌ریزد که این خیانت به کشور است.

وی خطاب به وزیر نیرو خواستار برخورد با افرادی که مانع احداثسد غازان می‌شوند گفت: عدم احداثسد غازان خیانت به ایران و ستم به مردم خوی است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نسبت به بحران بی آبی شهرستان خوی هشدار داد و افزود: فعالیت کشاورزی مردم این شهرستان تعطیل شده است و مردم در حال کوچه هستند.

وی گفت: به جد از رئیس جمهور می‌ خواهم شخصا دستور رسیدگی به بحران آبی منطقه خوی را صادر کند.

وی خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت گفت: ضمن حمایت از دولت برای شخص وعده‌هایش اما بدانید توسعه نامتوازن سمی برای کشور است، اگر مردم خوی امروز از عدم بازگشایی مرز رازی و عدم تکمیل زیرساخت‌های آن ناراضی اند، ضمن اینکه اسکلت دانشگاه‌های خوی بعد از گذشت سه سال هنوز نیمه تمام رها شده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان خوی همان دو بیمارستان ساخته شده در قبل از انقلاب را دارد، افزود: بیمارستان شهرستان خوی ۹۳ سال عمر دارد و در حال فروریزی است که باید رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه خوی یکی از زیباترین فرودگاههای کشور در حال یکی شدن است گفت: وزیر راه را به خوی دعوت کردم اما جاده از خوی شروع نشده این چه عدالتی است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم در دولت تدبیر و امید نسبت به رفع بی مهری‌هایی که به شهرستان‌ خوی می‌شود، که ۷۰ درصد مردم به آقای روحانی رای دادند برای رفع این سیستم اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز