خبرگزاری کار ایران

نماینده خدابنده در نطق میان دستور مدعی شد‎؛

مطهری مصداق پسر نوح است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۶

در چه زمانی دیده بودید درایران و بخصوص در تهران در ظهر عاشورا توسط یک تشکل به اصطلاح مردمی یک عده از خدا بی‌خبر به عزاداران حسینی با چوب و قداره حمله کنند، مساجد را به آتش بکشند، چادر از سر خانم‌ها بردارند، افراد بی‌گناه را ترور کنند و درصدد براندازی برایند.

یک نماینده اصولگرای مجلس علی مطهری را مصداق پسر نوح دانست.
سید محمدعلی موسوی نماینده خدابنده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروزسه شنبه - مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قرآن چندین آیه در خصوص فتنه نازل گردیده است درباره نطق مورخه ۸/۱۰ / ۹۲ علی مطهری که گفته بود موضوع فتنه ورد زبان برخی قرار گرفته اظهار داشت: جناب آقای مطهری آیا سزاوار است جنایات گروه فرقان که قاتل آیت الله مطهری بودند را فراموش کنیم.
و ی افزود: درچه زمانی دیده بودید درایران و بخصوص در تهران در ظهر عاشورا توسط یک تشکل به اصطلاح مردمی یک عده از خدا بی‌خبر به عزاداران حسینی با چوب و قداره حمله کنند، مساجد را به آتش بکشند، چادر از سر خانم‌ها بردارند، افراد بی‌گناه را ترور کنند و درصدد براندازی برایند.
موسوی ادامه داد: اینان از برون مرز دستور گرفته‌اند، از صهیونیست‌ها دستور گرفته‌اند تا دشمنان شیعه و ایران را جری‌تر کنند.
این نماینده اصولگرا در پایان خطاب به علی مطهری گفت اگر احترام مقام ومسئولیت شما را نگاه نمی‌داشتم می‌گفتم پسر نوح با بدان بنشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز