خبرگزاری کار ایران

طی حکمی اضطراری؛

آمریکا از صدور موتور هواپیمای بوئینگ به ایران جلوگیری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۸۳

این حکم که به امضای «دیوید میلز» قائم مقام وزیر رسیده است٬ در روند فعالیت تجاری شرکت هوانوردی و لجستیکی «۳کا» در ترکیه، پویا ایر در ایران، و شرکت تجارت بین‌المللی «آدائرو» در آمریکا ممنوعیت و محدودیت اعمال می‌کند.

وزارت بازرگانی آمریکا با صدور حکمی اضطراری با استناد به قوانین کنترل صادرات این کشور٬ یک شرکت ترکیه‌ای را از صدور دو موتور هواپیمای بوئینگ به ایران منع کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس٬ مقام‌های وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده‌اند که چنین حکم‌هایی به ندرت صادر می‌شود تا مانع صدور فوری برخی کالای ممنوعه به کشورهایی خاص از جمله ایران شود.

وزارت بازرگانی آمریکا این حکم را جمعه گذشته صادر کرد. مقام‌های مسئول احتمال می‌دادند که این موتورهای دست دوم سه‌شنبه تحویل شرکت حمل و نقل «پویا ایر» شود.

این حکم که به امضای «دیوید میلز» قائم مقام وزیر بازرگانی آمریکا رسیده است٬ در روند فعالیت تجاری شرکت هوانوردی و لجستیکی «۳کا» در ترکیه، پویا ایر در ایران، و شرکت تجارت بین‌المللی «آدائرو» در آمریکا ممنوعیت و محدودیت اعمال می‌کند.

این ممنوعیت ۱۸۰ روزه این شرکت‌ها را از خرید، فروش و حمل کالاهای آمریکایی که در فهرست نظارت بر صادرات قرار دارند، منع می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز