خبرگزاری کار ایران

با حضور آیت الله محقق داماد؛

جدیدترین کتاب آیت الله موسوی اردبیلی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۹

جدیدترین کتاب آیت الله موسوی اردبیلی با عنوان " حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه " است / در مراسم رونمایی از این کتاب، آیت الله مصطفی محقق داماد به ایراد سخنرانی پرداخت.

ایلنا: آیین رونمایی از جدیدترین کتاب آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه در قم با عنوان " حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه " با حضور آیت الله محقق داماد از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم رونمایی از کتاب " حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه " شب گذشته، با حضور آیت الله مصطفی محقق داماد استاد برجسته حوزه و دانشگاه و برخی دیگر از اساتید حوزه علمیه قم از جمله آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی، برخی شاگردان آیت الله موسوی اردبیلی، حجت الاسلام و المسلمین نیری رئیس دادگاه انتظامی قضات، برخی از مسئولان استان قم و…، به همت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله موسوی اردبیلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه مفید قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید رهایی معاون آموزشی دانشگاه مفید قم و از شاگردان برجسته آیت الله موسوی اردبیلی است که جمع آوری این کتاب را که از استفتائات مربوط به مسائل حقوقی و دادرسی کیفری است و در طول سالیان گذشته تا کنون از آیت الله العظمی موسوی اردبیلی سؤال شده است را در این کتاب جمع آوری کرده است.

کتاب مذکور اولین جلد کتاب " حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه " است که به گفته دکتر رهایی دو جلد دیگر آن در سال های آینده ارائه خواهد شد.

به گفته بهمن بابیزان مدیر مرکز نشر آثار آیت الله موسوی اردبیلی، کتاب " حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه " حاصل بیش از ۲۰ سال بررسی فقهی آیت الله موسوی اردبیلی در باب مسائل حقوقی، به علاوه تجربه سال ها کار در رأس دستگاه قضایی کشور است و از این رو می تواند مرجع مهمی برای پژوهشگران حوزوه و دانشگاه و دست اندرکاران دستگاه قضا باشد.

در این مراسم آیت الله مصطفی محقق داماد و همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید رهایی سخنرانی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز