خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون رهروان ولایت در دفاع از اظهارات مطهری: / اصلاح /

قوه قضاییه جلوی باور‌سوزی جوانان را بگیرد / بیانیه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۱

قاطبه نمایندگان مجلس مدافع مطهری و اظهارات او هستند / مطهری نیز باور مردم و تحلیل خود را بیان کرد و نباید به این دلیل او مورد کم لطفی قوه قضاییه قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت از بیانیه این فراکسیون در دفاع از اظهارات مطهری خبر داد و گفت: قوه‌قضاییه باید به جای این اقدامات به شکل علی وار در برخورد با ویژه خواران و اختلاس‌گران اقدام کند. افرادی که با سوء استفاده از مناصب خود، بازیگرانی همچون جزایری ها، زنجانی ها و مرتضوی ها را کارگردانی کردند. قوءقضاییه باید جلوی باورسوزی جوانان در این مورد را بگیرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به اظهارات مطهری‌ و شکایت دادستانی تهران از وی گفت: نمایندگان در آغاز کار خود برابر قرآن مجید قسم یاد کرده اند که حافظ منافع ملت و مدافع قانون اساسی باشند در قانون اساسی نیز برای اظهارات نمایندگان د خصوص مسائل ملت و دغدغه های کشور آزادی تعریف شده است.

وی افزود: هر نماینده ای به عنوان زبان گویای ملت نباید هرگز زبان خود را از بیان حقایق فروبندد در همین راستا برادر آزاد اندیشمان آقای مطهری نیز با استناد به همین اختیارات قانونی اظهاراتی را بیان کرد که نباید به این دلیل از وی شکایتی می‌شد.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: اگر روال بر شکایت باشد دولتمردان نیز می‌توانند بایت هر گلایه و یا مطالبه نمایندگان از آنها شکایت کنند و این دستاوردی جز ایجاد شکاف میان قوا و صرف انرژی در مسائل حاشیه ای به همراه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نماینده تبلور اراده ملت است، تصریح کرد: نماینده باید مسائلی را که مردم با وی مطرح می‌کنند در اظهارات خود در مجلس لحاظ کند. مطهری نیز باور مردم و تحلیل خود را بیان کرد و نباید به این دلیل او مورد کم لطفی قوه قضاییه قرار گیرد.

پیرموذن یادآور شد: قوه‌قضاییه باید به جای این اقدامات به شکل علی وار در برخورد با ویژه خواران و اختلاس‌گران اقدام کند. افرادی که با سوء استفاده از مناصب خود، بازیگرانی همچون جزایری ها، زنجانی ها و مرتضوی ها را کارگردانی کردند. قوءقضاییه باید جلوی باورسوزی جوانان در این مورد را بگیرد.

وی با بیان اینکه مطهری با اختیارات قانونی خود در صحن علنی مجلس صحبت کرد، اظهار داشت: ما باید حق قانونی و مسلم همه شهروندان را در هر مقامی که هستیم پاس داریم ضمن اینکه تاکید می‌کنم قاطبه نمایندگان مجلس مدافع مطهری و اظهارات او هستند.

عضو شورای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت همچنین اعلام کرد: در جلسه روز گذشته فراکسیون بنده و آقایان حسینی و هروی درخواست کردیم که بیانیه ای در دفاع از مطهری توسط فراکسیون رهروان ولایت تنظیم و ارائه شود که این بیانیه هم اکنون در حال تدوین است و به زودی صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز