خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در جمع خبرنگاران:

موضع اصولگرایان در برخورد با فساد مشخص است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۴

به راحتی نمی‌توان در رابطه با فیلتر شدن سایت شخصی علی مطهری صحبت کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در خصوص پیشتازی اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: با یک نگاه به سوابق کار اصولگرایان چگونگی موضع آنها در برابر این مسئله کاملا محسوس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین شریعتمداری در مراسم هفتمین روز درگذشت علی اکبر پرورش که امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص فیلتر شدن سایت شخصی علی مطهری گفت: به راحتی نمی‌توان در رابطه با این موضوع صحبت کرد.

وی درپاسخ به سوال دیگری در خصوص پیشتازی اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: با یک نگاه به سوابق کار اصولگرایان چگونگی موضع آنها در برابر این مسئله کاملا محسوس است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در خصوص کشته شدن عامل تروریستی انفجار سفارت ایران در بیروت نیز گفت: آنطور که خبرهای اولیه نشان می دهد ماجد الماجد زنده دستگیر شده و گواهان وشاهدان نیز زنده بودن وی را تأیید می کنند.

وی ادامه داد: شما خوب می دانید که ماجد الماجد جعبه سیاه اطلاعات تروریستی مشترک اسرائیل و عربستان بوده است و بیخود هم نبود که وقتی خبر دستگیری اش رسید عربستان می خواست هزینه زیادی برای آزادی وی بکند. اما در نهایت نتوانست این کار را انجام دهد و وی را کشتند.

وی اظهار کرد: ماجد الماجد می توانست سرنخ های زیادی را فاش کند. ولی شواهد نشان می دهد که تیم های اسرائیلی که به کودک کشی و بیگناه کشی و انفجارهای تروریستی شهرت دارند پشت ماجرای کشته شدن ماجد الماجد قرار دارند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: بعید نیست تروریست ها مهره سوخته خود را کشته باشند زیرا وی سردسته مهمی در لبنان بود. و اگر کشته نمی شد برای دستگاه های اطلاعاتی که عضو آنها بود اتفاق فاجعه امیزی رخ می داد.

وی تصریح کرد: این اتفاق نشان می دهد که رهبران تروریستی هم نمی توانند در امان باشند. و این یک پیام برای کسانی است که از حمایت اسد، عربستان، اسرائیل و کشورهای دیگر حمایت می شوند. و آنها بدانند که مجرد این که تبدیل به مهره سوخته شوند آنها را از پای در می آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز