خبرگزاری کار ایران

آریایی‌نژاد در نطق پیش از دستور:

صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۴

در فصل بررسی بوجه توجه به این نکته ضروری است که زیاده خواهان مفسدان اقتصادی نباید عرصه را برای کسانی تنگ کنند که می‌خواهند یا با سرمایه گذاری و یا با تحصیل علم علم را گسترش دهند اما درامد کمتری به دست می‌آورند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد آریایی‌نژاد امروز - یکشنبه - در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: عمل به قانون اساسی علاج اساسی دردهای کشور است و وقتی اسلام منش و روش ما باشد هیچ مشکل و گره‌ای ناگشوده باقی نمی‌ماند.
نماینده مردم ملایر ضمن تاکید بر ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت گفت: اگر انسان سالم محور توسعه و پیشرفت پایدار است باید به سلامت مادی و معنوی این انسان توجه شود.
وی در توضیح این مطلب افزود: راه حل توجه صحیح و اثربخش به نظام تعلیم و تربیت و سبک زندگی کارآمد در گرو توجه به نهادهای آموزشی از جمله صداو سیما و دیگر مراکز تعلیم و تربیت است و لذا باید عملکرد آن‌ها موازی و متناسب با تعالیم اسلام باشد و صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد.
آریایی‌نژاد در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی مردم تاکید کرد: باید ساماندهی تعرفه‌های پزشکی و پزشکان عمومی و خانه‌های بهداشت و افزایش تولید واکسن‌ها و رعایت حقوق بیماران مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی همچنین تاکید کرد: در فصل بررسی بوجه توجه به این نکته ضروری است که زیاده خواهان مفسدان اقتصادی نباید عرصه را برای کسانی تنگ کنند که می‌خواهند یا با سرمایه گذاری و یا با تحصیل علم علم را گسترش دهند اما درامد کمتری به دست می‌آورند.
نماینده مردم ملایر در ادامه ضمن مطرح کردن بحثتوجه به آموزش فنی و حرفه ای، طراحی نظام عادلانه پرداخت و مزایای بازنشستگی و کارگران و توجه به تولیدات کشاورزی را از مشکلات منطقه‌ای حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و گفت: نیاز به مدیریت آب کشاورزی و شرب و حفظ و حراست از منابع موجود، لزوم توجه به حفظ و حراست از منابع موجود و توجه به مراکز بهداشتی و مدارس و توجه ویژه به مدیران کارآمد و بومی شهرستان و به کار گیری آن‌ها از جمله مواردی است که انتظار داریم بیشتر مورد عنایت و توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز