خبرگزاری کار ایران

دبیر‌کل موتلفه در نشست مشترک دولت و احزاب:

می‌توانیم به سمت دولت و مجلس حزبی برویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۷۳

در خانه احزاب منشوری به تصویب رسید که متاسفانه برخی از احزاب آن را نادیده گرفتند و توسط عده‌ای این منشور زیر سئوال رفت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: ما در این نظام می‌توانیم به سمت تشکیل دولت مجلس وشورای حزبی پیش برویم واین تفکر که هیچ اصلاح طلبی نمی‌تواند کنار هیچ اصول گرایی بنشیند اشتباه است، زیرا ما در نظامی هستیم که در آن سلایق وگرایشات مختلفی وجود دارد و هیچگاه از هم جدا نیستند.
به گزارش خبرنگارایلنا، محمد نبی حبیبی در نشست مشترک دولت واحزاب، تحقق جمهوریت نظام را یکی از لوازم گسترش فرهنگ تحزب دانست وگفت: وقتی ما تشکلی را به نام حزب ایجاد می‌کنیم باید رابطه‌ها و مشخصات اولیه‌ای برای آن درنظر گیریم.
وی افزود: ‌داشتن توانمندی ایدئولوژیک کار ساز و برنامه ر یزی برای کلیات، لازمه فعالیت یک حزب است و در این صورت شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود.
حبیبی با اشاره به بحثخانه احزاب یاد‌آور شد: در خانه احزاب منشوری به تصویب رسید که متاسفانه برخی از احزاب آن را نادیده گرفتند و توسط عده‌ای این منشور زیر سئوال رفت.
وی افزود: ما در این نظام می‌توانیم به سمت تشکیل دولت مجلس وشورای حزبی پیش برویم واین تفکر که هیچ اصلاح طلبی نمی‌تواند کنار هیچ اصول گرایی بنشیند اشتباه است، زیرا ما در نظامی هستیم که در آن سلایق وگرایشات مختلفی وجود دارد و هیچگاه از هم جدا نیستند.
دبیر‌کل حزب موتلفه خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم با یک مرور سطحی به میثاقی برسیم که براساس ولایت فقیه باشد ودر این مسیر گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز