خبرگزاری کار ایران

آغاز تبلیغات هواداران اسد برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۳

صفحه «بشار اسد» در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تبلیغاتی را با عنوان «تجدید پیمان» برای کاندیداتوری دوباره اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده سوریه آغاز کرد.

هواداران «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تبلیغات خود را برای کاندیداتوری دوباره وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۴ آغاز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سیریا نیوز، صفحه «بشار اسد» در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تبلیغاتی را با عنوان «تجدید پیمان» برای کاندیداتوری دوباره اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده سوریه آغاز کرد.

این صفحه و اعضای آن که از هواداران اسد هستند، تبلیغات خود را پس از آن آغاز کردند که تعدادی از هواداران رئیس‌جمهوری سوریه در شهر «لاذقیه» و دمشق فعالیت‌های خود را برای دعوت از اسد به منظور کاندیداتوری مجدد وی شروع کردند.

تبلیغات صفحه بشار اسد تحت عنوان «ایستادگی، مقاومت، پیروزی و بازسازی» است و شامل شعار‌ها و طرح‌هایی برای تبلیغات انتخاباتی رئیس‌جمهوری سوریه با عنوان «به جز تو کسی را انتخاب نمی‌کنیم» و غیره می‌شود.

در همین حال، هواداران نظام حاکم بر سوریه اخیرا صفحه‌هایی را در فیس بوک برای تبلیغات به منظور کاندیداتوری دوباره بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۴ اختصاص دادند.

بنا بر این گزارش، دومین دوره ریاست جمهوری بشار اسد تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و بنا بر قانون اساسی جدید سوریه، وی می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری جدید که قرار است اواسط سال ۲۰۱۴ برگزار شود، برای یک دوره دیگر کاندید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز