خبرگزاری کار ایران

نماینده رامیان و آزادشهر در گفت‌وگو با ایلنا تائید کرد؛

دیدار روز دوشنبه نمایندگان گلستان و خراسان شمالی با روحانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۸

در این جلسه معمولا مباحثمربوط به استان مطرح می‌شود و ما نیز به مسئولان استان خبر داده‌ایم تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام گیرد و انشاالله با یک دستور استانی به این ملاقات برویم.

نمایندگان استان گلستان و استان خراسان شمالی به دیدار رییس جمهوری خواهند رفت.

رضا صابری نماینده رامیان و آزادشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، دراین‌باره گفت: آنطور که از دفتر ریاست محترم جمهوری به ما اعلام کرده‌اند روز دوشنبه قرار است به ملاقات آقای رییس‌جمهور برویم.

وی افزود: مدتی پیش ما برای این امر درخواست داده بودیم. در این جلسه معمولا مباحثمربوط به استان مطرح می‌شود و ما نیز به مسئولان استان خبر داده‌ایم تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام گیرد و انشاالله با یک دستور استانی به این ملاقات برویم.

همچنین رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی نیز با بیان اینکه خبر چنین دیداری را در رسانه‌ها دیده است، گفت: البته هنوز خبری به ما داده نشده است.

قاسم جعفری نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان نیز در این ارتباط به خبرنگار ایلنا گفت: نخستین بار در مجلس من این پیشنهاد را به آقای رییس جمهور ارائه دادم و ایشان با بیان اینکه پیشنهاد بسیار خوبی است از آن استقبال کردند. با این همه مسئولان امر اعلام کردند که برای این ملاقات‌ها قرعه کشی خواهد شد. به هر حال بنا بر اعلام ٰگویا این دیدار در نظر گرفته شده است اما به شخص بنده هنوز رسما چیزی اعلام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز