خبرگزاری کار ایران

شورای امنیت انفجار بیروت را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۵

اعضای شورای امنیت بار دیگر تاکید می‌کنند که تروریسم در تمام شکل‌های آن یکی از خطرناک‌ترین تهدیدات برای صلح و امنیت جهانی است.

شورای امنیت انفجار بیروت را اقدامی تروریستی توصیف و آن را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شورای امنیت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای این شورا به شدت انفجار جنوب بیروت را محکوم می‌کنند.

در این بیانیه آمده است که اعضای شورای امنیت بار دیگر تاکید می‌کنند که تروریسم در تمام شکل‌های آن یکی از خطرناک‌ترین تهدیدات برای صلح و امنیت جهانی است.

در بیانیه شورای امنیت همچنین آمده است که هر گونه اقدام تروریستی به هر بهانه، در هر جا، هر زمان و توسط هر کسی رخ دهد، جرم به شمار می‌رود و غیر قابل توجیه است.

شورای امنیت در بیانیه خود بر تحویل عاملان انفجار بیروت به عدالت تاکید کرد.

در این بیانیه اعضای شورای امنیت از ملت لبنان خواستند که وحدت ملی خود را در برابر اقداماتی که به دنبال تضعیف ثبات این کشور هستند، حفظ کنند.

در همین حال، حزب الله لبنان نیز خواستار اجتناب از نابودی لبنان، حفظ وحدت و رویارویی با تروریسم تکفیری شد.

بنا بر این گزارش، در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در جنوب بیروت که روز گذشته رخ داد٬ پنج نفر کشته و بیش از ۶۶ نفر نیز زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز