خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام صدیقی درمدرسه عالی شهید مطهری:

انقلاب اسلامی انقلابی توحیدی است که مرگ ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۰

اگر ملت ما بر آمریکا پیروز شد و توانست ایادی آمریکا را از کشور خارج کند و با مسئله امامت توانست تمام رشته‌های وابستگی را از غرب قطع کند و همچنین توانست زیر پرچم ولایت هشت سال ونیم جنگ را تحمل کرد و آتش شرق و غرب را به جان خرید ولی ندای هیهات منا الذله خاموش نشد، نشانگر پیروزی خون بر شمشیر است.

خطیب جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الی الله است که مقصد را مشخص می‌کند و انقلابی است که رنگ خدا دارد و از آنجا که این انقلاب انقلابی توحیدی والهی است مرگ ندارد‌و جاودانه است.
به گزارش خبرنگارایلنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم ۹ دی امروز که با حضور جمعی از طلاب روحانیون و اساتید به مناسبت ۹ دی در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، با بیان اینکه یوم الله ۹ دی به حق یوم الله است، گفت: این روز را باید روز غلبه بر آتش فتنه و افشای نفاق منافقین، روز برخورد با ستون پنجم دشمن و حماسه ایمان و حماسه عشق به ولایت توصیف کرد.
خطیب جمعه موقت تهران اظهار‌داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الی الله است که مقصد را مشخص می‌کند و انقلابی است که رنگ خدا دارد و از آنجا که این انقلاب انقلابی توحیدی والهی است مرگ ندارد‌و جاودانه است.
وی افزود: درمقابل انقلاب الی الله انقلاب عَلا قرار دارد که یقین را به شک و تردید وانسجام امت توحیدی را به اختلاف شرک‌آلود مبدل می‌کند.
حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه لازمه ابدیت اسلام وجود حاکمیت اسلامی در همه ادوار است، تأکید کرد: تضمین توحید در جامعه الهی به غیر از حاکمیت اسلامی ممکن نیست. در نتیجه کسی که با ولی فقیه مقابله می‌کند در واقع در مقابل امام زمان(عج) و ائمه معصومین(ع) و پیغمبراکرم(ص) ایستاده است. کما اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمود؛ اگر کسی عالمی را اکرام کند این اکرام جایگاه حقوقی دارد و احترام به دین، قرآن و فقاهت و علم و پیغمبر(ص) و ائمه معصومین(ع) و نه فقط شخص.
امام جمعه موقت تهران سران فتنه را انسانهایی هواپرست توصیف کرد که می‌خواهند دین را از تمام شئون زندگی مردم بزدایند و افزود: اگر ملت ما بر آمریکا پیروز شد و توانست ایادی آمریکا را از کشور خارج کند و با مسئله امامت توانست تمام رشته‌های وابستگی را از غرب قطع کند و همچنین توانست زیر پرچم ولایت هشت سال ونیم جنگ را تحمل کرد و آتش شرق و غرب را به جان خرید ولی ندای هیهات منا الذله خاموش نشد، نشانگر پیروزی خون بر شمشیر است.
وی گفت: دشمنان اسلام از ابتدا با ملتی که در حبس‌های شدید اقتصادی، حرکت علمی خویش را به صورت جهشی پیش برد و در فتنه‌های داخلی و شورش‌های منطقه‌ای پیروز شد و به شرق و غرب نه گفت و روی پای خودایستاد و زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه را پیش برد، مشکل داشتند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تحمیل جنگ و کودتاهای نظامی در جهت براندازی نظام صورت گرفت، اظهار کرد: دشمنان بعد از رحلت حضرت امام نیز دندان تیز کردند و خواستند که انقلاب را به زمان‌ها ی گذشته و دوره‌های قبل از انقلاب برگردانند که در این میان اشخاصی نیز که در کنار امام حضور داشتند از این فکر بهره‌مند بودند و دلشان لک می‌زد برای اینکه فرهنگ غرب را در ایران عملی کنند. چنانکه دیدیم که بعد از امام به برنامه‌ریزی نشستند و خواستند این فتنه را در ۱۸ تیر سال ۷۸ به اجرا بگذارند، اما دیدیم که با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم این فتنه نیز خاموش شد.
حجت الاسلام صدیقی فتنه ۸۸ را سخت‌تر از فتنه جنگ و کودتا توصیف کرد وافزود: چرا که دراین فتنه کسانی حضور داشتند که تصور نمی‌شد کارشان به اینجا کشیده شود و کسانی که خودشان را جزء‌بنیان گذاران راه ولایت می‌دانستند در صدر گروههایی قرار گرفتند که در برابر حکومت اسلامی قد علم کردند.
وی گفت: اگر قاسطین مارقین و ناکثین در زمان ولایت حضرت علی(ع) در دو جبهه جداگانه می‌جنگیدند، اما دیدیم که این سه گروه در فتنه اخیر در کنار هم قرار گرفتند و ما شاهد جنگ احزاب عیله حکومت بودیم. چرا که در این فتنه سلطنت طلب‌ها منافقین و بهائی‌ها برعلیه نظام در یک سطح به میدان آمدند.
وی خاطرنشان کرد: فتنه گران با مطرح کردن تقلب در انتخابات هم در مقابل قانون و هم دربرابر ولایت با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی قد علم کردند و ۸ ماه این کشور در آتش فتنه می‌سوخت و امنیت بر مردم حرام شده بود و این‌ها دنیای استکبار را آنچنان به طمع انداخته بودند که سران قدرتهای بزرگ استکباری رسما به صحنه آمدند و از فتنه گران حمایت کردند.
امام جمعه موقت تهران همچنین گفت: اما مردم در یک حرکت خودجوش آنچنان حضوری در تهران وهمه شهرستان‌ها از خودنشان دادند که روی فتنه را سیاه و چشم فتنه را کور کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: ما زبانمان از تقدیر این بصیرت مثال زدنی و حضور به موقع دشمن برانداز عاجز است.
وی تأکید کرد: این بصیرت باید بار دیگر چاشنی بخورد تا یک وقت چشم باز نکنیم و ببینیم که فتنه گران سرنوشت کشور را دردست دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز