خبرگزاری کار ایران

خباز در مجلس:

عدم تمدید قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران، دولت را دچار مشکل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۶

اگر کمترین توجه‌ به قانون مدیریت بحران کشور شود اجحاف بزرگی در حق خسارت دیدگان صورت می گیر

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی دولت یازدهم تاکید کرد: با توجه به این که بودجه ۹۳ به مجلس تقدیم شده است، اگر قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران کشور تمدید نشود، دولت در اجرای بودجه ۹۳ دچار مشکل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مردم در بهارستان در جلسه علنی امروز - دوشنبه - به بررسی یک فوریت لایحه تمدید مدت زمان اجرای آزمایشی قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران کشور پرداختند.

خباز در توضیح لایحه یک فوریت دولت، گفت: قانون تشکیلات سازمان مدیریت بحران کشور از سال ۸۷ به مدت ۵ سال لازم الاجرا شد و در اردیبهشت امسال به پایان رسید. دولت در این لایحه درخواست کرده است تا پایان سال ۹۳ اجرای آزمایشی این قانون تمدید شود.

وی افزود: اگر کمترین توجه‌ به قانون مدیریت بحران کشور شود اجحاف بزرگی در حق خسارت دیدگان صورت می‌گیرد.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی دولت یازدهم ادامه داد: با توجه به این که بودجه ۹۳ به مجلس تقدیم شده است، اگر این قانون تمدید نشود دولت در اجرای بودجه ۹۳ دچار مشکل می‌شود. زیرا دولت اعتبارات ویژه‌ای برای پیشگیری، آماده سازی و در نهایت مقابله با حوادثغیرمترقبه در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز