خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

بسیاری از روستاهای استان اصفهان آب آشامیدنی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۹

با وجود تعداد زیاد اعتراضات نسبت به کمبود بودجه و با توجه به تخصیص کمترین بودجه به استان اصفهان نمایندگان این استان کمترین اعتراض و بیشترین همراهی را با دولت داشته اند.

نماینده فلاورجان خواستار تخصیص بودجه مناسب به استان اصفهان، تامین آب آشامیدنی و حل معضل بیکاری در این استان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا موسوی لارگانی در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی مجلس گفت: با وجود تعداد زیاد اعتراضات نسبت به کمبود بودجه و با توجه به تخصیص کمترین بودجه به استان اصفهان نمایندگان این استان کمترین اعتراض و بیشترین همراهی را با دولت داشته اند.

وی افزود: در فلاورجان بودجه ای برای بخش عمرانی اختصاص داده نشده است بحران آب آشامیدنی در استان و همچنین در فلاورجان لاینحل باقی مانده و بسیاری از روستاها آب آشامیدنی ندارند.

موسوی لارگانی ادامه داد: بحثوام مسکن که سال ها جوانان این استان از آن استفاده می کردند هم برای بافت فرسوده و هم برای ساخت مسکن تعطیل شده است. وام ازدواج نیز به همین منوال تعطیل گردیده و جوانانی که عقد کرده اند بودجه ای برای برگزاری جشن ازدواج خود ندارند.

نماینده فلاورجان در پایان گفت: در تقسیمات کشوری دو روستا برای ارتقای روستا به شهر امضای رئیس جمهور و معاون اول را می خواهند که این کار هنوز انجام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز