خبرگزاری کار ایران

بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با ایلنا:

جبهه پیروان و جبهه پایداری مجوز فعالیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۱۷

احزاب و گروه‌های سیاسی باید برای فعالیت سیاسی از کمیسون ماده ۱۰ احزاب مجوز بگیرند و گروه‌های مانند جبهه پیروان خط امام رهبری و جبهه پایداری برای فعالیت مجوزی ندارند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از تمامی گروه‌های که مجوز فعالیت ندارند، دعوت به گرفتن مجوز کرده‌ایم، اظهار داشت: من چندین بار در گفت‌وگوهایی که به شکل فردی و دوستانه با بعضی از اعضای جبهه پایداری داشته‌ام آنها را به گرفتن مجوز توصیه کرده‌ام چرا که فعالیت بدون مجوز خطاست.

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مجوز جبهه پایداری از وزارت کشور گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید برای فعالیت سیاسی از کمیسون ماده ۱۰ احزاب مجوز بگیرند و گروه‌های مانند جبهه پیروان خط امام رهبری و جبهه پایداری برای فعالیت مجوزی ندارند.
عضو کمیسیون ماده ده احزاب ادامه داد: این گرو‌ه‌ها فکر می‌کنند چون احزاب زیرمجموعه آنان دارای مجوز از وزارت کشور هستند پس خود به خود آنها نیز دارای مجوز هستند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از تمامی گروه‌های که مجوز فعالیت ندارند دعوت به گرفتن مجوز کرده‌ایم، اظهار داشت: من چندین بار در گفت‌وگوهایی که به شکل فردی و دوستانه با بعضی از اعضای جبهه پایداری داشته‌ام آنها را به گرفتن مجوز توصیه کرده‌ام چرا که فعالیت بدون مجوز خطاست.
احمد بخشایش اردستانی در پایان در خصوص اینکه گروه‌هایی مانند جبهه پایداری که چندین سال است در حال فعالیت هستند و مجوزی ندارند آیا با آنها برخوردی خواهد شد، پاسخ نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز