خبرگزاری کار ایران

نماینده اسبق قزوین در مجلس:

تندورها تخریب دولت را شروع کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۹

شرایط به گونه ای است که برای حفظ وحدت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی، اصلاح طلبان به حداقل خواسته های خود قانع شده‌اند و امیدواریم شرایط بهتر شود.

ایلنا: نماینده اصلاح طلب دوره هفتم مجلس گفت: متاسفانه دولت قبلی با خالی کردن خزانه، نیروهایی را به وزارتخانه‌ها وارد کرد و تعهداتی را ایجاد کرده است که مسوولان دولت یازدهم نمی‌دانند چه باید بکنند و با مشکل مواجه شده‌اند و امروز هم برخی، تخریب دولت را آغاز کرده‌اند و وزرا را به سوال و استیضاح می‌کشانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد علیخانی در نشست فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعضای ستاد دکتر روحانی استان قزوین افزود: برخی نیز تخریب سه وزیر امور خارجه، نفت و علوم را شروع کرده اند تا بتوانند این وزرا را به استیضاح و برکناری آنان در مجلس برسانند.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم که دولت با افراد تندرو درگیر شود و علیرغم آن که در بسیاری از امور از جمله انتخاب‌ها، کوتاه آمده، اما برخی قانع نشده‌اند و حاضر نیستند زیر بار حرف منطقی بروند و به خواسته مردم که مشخص است، تن بدهند.

وی افزود: اگر امام(ره) امروز حضور داشت، معلوم نبود اینها چه می‌کردند و کجا بودند، اما امروز پیدا شده‌اند و با حرف هایی که منطقی نیست، مشکل ایجاد می‌کنند. هشت سال امور کشور دست این افراد بود و این بلا و مصیبت گه امروز گرفتار آن هستیم از همین افراد و سیاست های آنان است، لذا ما در این شرایط باید صبر کنیم، زیرا دولت در فشار زیادی است و توطئه های زیادی علیه دولت جدید آغاز شده است.

علیخانی تصریح کرد: شرایط به گونه ای است که برای حفظ وحدت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی، اصلاح طلبان به حداقل خواسته های خود قانع شده‌اند و امیدواریم شرایط بهتر شود.

وی گفت: راه اصلاحات از مسیر انتخابات و صندوق های رای هموار می‌شود و ما باید برای حضور در انتخابات مجلس از همین امروز برنامه ریزی کنیم و با تشکیل جلسات متعدد و تقویت مشارکت اصلاح طلبان، آینده بهتری را رقم بزنیم.

محمد علیخانی در ادمه با اشاره به انتخاب استاندار قزوین بیان کرد: با صداقتی که آیت اله تاکندی، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری از خود نشان دادند و گام اولیه را برداشتند و موافقت آقایان علیخانی و قوامی و سایر اصلاح طلبان استان برای انتخاب استاندار قزوین به توافق رسیدیم و البته ایشان را فردی معتدل و گزینه مناسبی می‌دانیم.

وی افزود: اصلاح طلبان برای حفظ وحدت در استان و جلوگیری از هر گونه تفرقه و تنش، گام اول را صادقانه برداشتند و مدیریت استان را به دست اصولگرایی اصلاح طلب(به گفته آقای استاندار) سپرده‌اند و امروز منتظر هستند تا ببینند که استاندار در مسیر خواسته های دولت که با انتخابات مردم در ۲۴ خرداد رقم خورده است، چگونه حرکت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز