خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس اقتصاد مسكن در گفت و گو با ایلنا:

كاهش یا توقف قیمت مسكن تا اوایل سال 93 نداریم

شاهد افزایش تولید در بخش مسكن هستیم/ ركودی كه در حال حاضر بر بازار مسكن حاكم است مقطعی است و ركود چند ساله نخواهد بود.

یك كارشناس اقتصاد مسكن با بیان این كه همیشه در شهریورماه شاهد رونق در بازار مسكن هستیم گفت: تا انتهای سال 92 و ابتدای سال 93 شاهد كاهش یا توقف افزایش قیمت مسكن نخواهیم بود.

بیت الله ستاریان در گفت و گو با ایلنا، درباره چشم انداز بازار مسكن در سال های آتی با اشاره به اینكه احتمالا در شهریورماه شافد افزایش قیمت مسكن خواهیم بود، افزود: شاهد كاهش یا توقف قیمت در بخش مسكن تا انتهای سال 92 و ابتدای سال 93 نخواهیم بود.

ستاریان تصریح كرد: اگر هم قیمت مسكن كاهش یابد به صورت مقطعی و به دلیل مسائل سیاسی خواهد بود.

وی با بیان اینكه در شهریور و مهرماه جاری شاهد افزایش قیمت مسكن خواهیم بود، گفت: علی رغم این كه در زمستان سال های گذشته شاهد افزایش قیمت مسكن نبودیم پیش بینی ها حاكی از افزایش قیمت در زمستان دارد.

ستاریان با بیان این كه از شهریور ماه رونق جدید در بازار مسكن آغاز می شود، گفت: ركودی كه در حال حاضر بر بازار مسكن حاكم است مقطعی است و ركود چند ساله نخواهد بود.

وی درباره افزایش قیمت مسكن در چند سال اخیر تصریح كرد: موضوعات سیاسی و تاثیر آن در كاهش گردش پول و معاملات و از طرفی كمبود مسكن در سال های اخیر باعث افزایش قیمت مسكن شده است.

ستاریان درپایان با بیان اینكه شاهد افزایش تولید در بخش مسكن هستیم، خاطرنشان كرد: در سال جاری تولید در بخش مسكن نسبت به ۳ الی ۴ اخیر رونق داشته است به طوری كه تا پایان امسال حدود ۵۰۰ هزار واحد مسكونی در كشور توسط بخش خصوصی ساخته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز