خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان؛

واحدهای استانی سازمان مدیریت تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۳

در راستای جذب و نگهداری متخصصان و نخبگان و نیز اعمال سیاستهای حاکم بر سازمانها منعطف، بهره‌ور، یادگیرنده، پژوهش محور، ‌چابک و کوچک، شرح وظایف، ساختار سازمانی و مقررات ادرای و استخدامی سازمان در مرکز و استانها، متناسب با احکام و مأموریت‌های پیش بینی شده در این قانون و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری توسط سازمان تهیه و به تصویب رئیس جمهور می‌رسد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که واحدهای استانی سازمان مدیریت برنامه ریزی و بهره وری، از محل تفکیک وظایف، منابع انسانی، امکانات و اختیارات سازمان مدیرت و برنامه ریزی سابق که به استانداری ملحق شده است ایجاد گردد و به عنوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تحت نظر سازمان و هماهنگ با استانداران اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز –یکشنبه - ‌به ادامه رسیدگی طرح یک فوریتی تشکیل سازمان مدیریت برنامه ریزی و بهره وری پرداختند.

نمایندگان مردم پس از بحثو بررسی برای جایگزینی ماده ۶ از گزارش کمیسیون برنامه و بودجه بجای ماده۷ کمیسیون اجتماعی با ۱۴۲ رأی موافق، ۲۵ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع نظر موافق دادند و در نتیجه پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت هر چند که دولت مخالف این جایگزینی بود.

در ماده۶ کمیسیون برنامه و بودجه آمده است: در راستای جذب و نگهداری متخصصان و نخبگان و نیز اعمال سیاستهای حاکم بر سازمانها منعطف، بهره‌ور، یادگیرنده، پژوهش محور، ‌چابک و کوچک، شرح وظایف، ساختار سازمانی و مقررات ادرای و استخدامی سازمان در مرکز و استانها، متناسب با احکام و مأموریت‌های پیش بینی شده در این قانون و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری توسط سازمان تهیه و به تصویب رئیس جمهور می‌رسد.

نمایندگان مجلس در ادامه رسیدگی به مواد پیشنهادها در خصوص تشکیل سازمان مدیریت برنامه ریزی و بهره وری در خصوص جایگزینی تبصره ماده ۶ گزارش کمیسیون برنامه و بودجه بجای ماده ۸ گزارش کمیسیون اجتماعی با ۸۳ رأی موافق، ۶۳رأی مخالف و ۲۰ رأی ممتنع مخالفت کردند و در نتیجه این تبصره جایگزین ماده ۸ نشد.

در ماده ۸ گزارش کمیسیون اجتماعی آمده است: واحدهای استانی این سازمان از محل تفکیک وظایف، منابع انسانی، امکانات و اختیارات سازمان مدیرت و برنامه ریزی سابق که به استانداری ملحق شده است ایجاد می گردد و به عنوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تحت نظر سازمان و هماهنگ با استانداران اداره می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز