خبرگزاری کار ایران

وائل الحلقی:

حامیان تروریسم در سوریه بهای سنگین این حمایت را می‌پردازند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۲

اگر کشورهای غربی و عربی خواستار برقراری ثبات در منطقه و جهان هستند باید دست از حمایت مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی در سوریه بردارند.

«وائل الحلقی» نخست‌وزیر سوریه تاکید کرد که کشورهای غربی و نظام‌های عربی حامی ترویسم در سوریه بهای سنگینی برای این حمایت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الحلقی در دیدار با هیئتی از فعالان استرالیایی که برای همبستگی با سوریه به دمشق سفر کرده‌اند، گفت که کشورهای غربی و نظام‌های عربی که از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کنند، بهای سنگینی برای حمایت از تروریسم و نقشی که در ریختن خون سوری‌ها دارند، می‌پردازند.

وی تاکید کرد که تروریسم در سوریه به سمت حامیان غربی و عربی آن برمی‌گردد.

نخست‌وزیر سوریه خواستار توقف حمایت مالی و تسلیحاتی کشورهای عربی و غربی از گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه شد.

الحلقی گفت که اگر کشورهای غربی و عربی خواستار برقراری ثبات در منطقه و جهان هستند، باید دست از حمایت مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی در سوریه بردارند.

وی تصریح کرد که سوریه به علت حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر طرح‌های آمریکایی - صهیونیستی و پایبندی‌ به آرمان‌هایش در همه ابعاد نظامی، سیاسی، عقیده‌ای، رسانه‌ای و اقتصادی مورد هجمه واقع شده است.

نخست‌وزیر سوریه با اشاره به شکست کشورهای توطئه‌کننده علیه سوریه و ناکامی آن‌ها در تضعیف توان ارتش سوریه گفت که ارتش با تروریسم جهانی که از ۸۳ کشور به سوریه وارد شده است، می‌جنگد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز