خبرگزاری کار ایران

ملاک های استاندار قم برای انتصاب معاونین و مدیران استانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۰

ملاک اینجانب در انتصاب معاونین و نیروهای مدیریتی استان، شایسته سالاری مبتنی بر تقوا، تخصص، کارآمدی، اعتقاد به اصل ولایت فقیه، پیروی از مشی دولت تدبیر و امید و عمل به قوانین است.

ایلنا: استاندار قم، گفت: ملاک اینجانب در انتصاب معاونین و نیروهای مدیریتی استان، شایسته سالاری مبتنی بر تقوا، تخصص، کارآمدی، اعتقاد به اصل ولایت فقیه، پیروی از مشی دولت تدبیر و امید و عمل به قوانین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار جدید قم، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که با حضور وزیر کشور و شخصیت های حوزوی و سیاسی در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در شهر قم که به عنوان عُش آل محمد(ص) مطرح است را به اینجانب عنایت کرد؛ شهری که خاستگاه فرهیختگان انقلابی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است؛ به ویژه مراجع عظام تقلید که سکاندار فقهی جهان تشیع اند و سرآمد آنانان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(س) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.

وی افزود: از پشتیبانی بیت مقام معظم رهبری، بیت امام خمینی(ره)، مراجع عظام تقلید، رئیس جمهور محبوب، هیئت محترم دولت، رئیس مجلس شورای اسلامی وزیر کشور، مدیر حوزه های علمیه، تولیت حرم حضرت معصومه(س)، امامان جمعه قم، آقایان آشتیانی و امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تشکر می کنم.

استاندار قم با تشریح برنامه های خود گفت: عدالت، توسعه و پیشرفت همه جانبه استان، امنیت همه جانبه در حوزه جان و روان مردم، بهبود روابط ادارات با مردم، توجه به معیشت مردم، اصلاح چهره شهر قم با رویکرد اخلاقی و مذهبی، رعایت اعتدال و عقلانیت در انجام کارها و شایسته سالاری در انتصاب نیروهای مدیریتی در استان، از جمله شاخصه های مهمی است که در دوران استانداری به آن ها توجه خواهم کرد.

وی گفت: باید توجه بیشتری به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران داشت و تسهیلات مورد نیاز آنان را برای بهبود خدمت به زائران و مسافران تأمین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش تأکید کرد: مسئولین امنیتی در همه جهات تلاش کنند تا همه مردم احساس آرامش و آسایش داشته باشند؛ همچنین مسئولین بهداشت استان باید همت خود را بالا ببرند تا بیماری ها و آسیب های اجتماعی به حداقل کاهش یابد.

وی گفت: مسئولین ادارات نیز موظفند به طور جدی نسبت به هماهنگی خود با سیاست های دولت تدبیر و امید در سریعترین زمان ممکن اقدام و رفتار مناسبی با مردم داشته باشند.

استاندار قم، یادآور شد: ملاک اینجانب در انتصاب معاونین و نیروهای مدیریتی استان، شایسته سالاری مبتنی بر تقوا، تخصص، کارآمدی، اعتقاد به اصل ولایت فقیه، پیروی از مشی دولت تدبیر و امید و عمل به قوانین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز