خبرگزاری کار ایران

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سپاه اعلام کرد؛

جزییات شهادت ۳ تن از کارکنان مهندسی سپاه در سراوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۶۸

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جزییات شهادت ۳ تن از کارکنان مهندسی سپاه در سراوان را اعلام کرد.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه توضیحاتی در خصوص شهادت سه تن از کارکنان مهندسی سپاه در منطقه مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خودروی حامل کارکنان مهندسی سپاه که در راستای اجرای پروژ‌ه انسداد مرز‌ها در حین تردد بین کارگاه‌های فعال در نوار مرزی منطقه سراوان در سیستان و بلوچستان بودند، با مواد انفجاری بر جای مانده از اشرار و قاچاقچیان برخورد و سه تن از آنان به شهادت رسیدند.

این اطلاعیه افزوده است: پس از اهتمام دولت یازدهم و سفر اخیر وزیر محترم کشور به استان سیستان و بلوچستان و تاکید بر پیگیری پروژه‌های انسداد مرزی و جلوگیری از فعالیتهای اشرار و قاچاقچیان، نیروی زمینی سپاه با بکارگیری ظرفیت‌های مضاعف مهندسی این پروژه را فعال‌تر از گذشته در استانهای مرزی دنبال می‌کند.

در پایان این اطلاعیه با تسلیت و تبریک شهادت کارکنان عزیز مهندسی سپاه در این حادثه، بر عزم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای پروژه‌های انسدادی و امنیت آفرین در مناطق مرزی تاکید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز