خبرگزاری کار ایران

پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران / ۳ /

متهم «الف. س»: «د. س» حق مشاوره مرا پرداخت نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۵

من قبل از بازنشستگی هیچگونه مراوده‌ای با آقای «د. س» نداشتم و در سال ۸۱ بازنشست شده‌ام و این درحالی است که پولی که گفته می‌شود که من بعنوان رشوه گرفته‌ام ربطی به رشوه نداشته و این پول را بابت ملکی که به ایشان معرفی می‌کردم به صورت چک در وجه من صادر می‌شد و معامله را انجام می‌دادم.

متهم «الف. س» اتهام گرفتن مبلغ ۴۰ میلیون تومان را رد کرد و اظهار داشت: پولی که قرار بود بابت حق مشاوره به من از طرف «د. س» پرداخت شود نیز پرداخت نشد و در نتیجه من به این دلیل رابطه خود با ایشان را قطع کردم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران، به ریاست قاضی محمدی کشکولی یکی دیگر از متهمین به نام آقای «الف. س» به جایگاه متهمین فراخوانده شد.
قاضی پرونده خطاب به متهم اتهام وی را دریافت رشوه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و از متهم خواست تا به دفاع از خود بپردازد.
«الف. س» ضمن رد اتهام وارده اظهار داشت: آقای «د. س» مثل تمام مشتریان بانک به من مراجعه می‌کرد و من کارهای ارزیابی ایشان را انجام می‌دادم اما هیچگونه رفاقتی با ایشان نداشته‌ام.
وی در ادامه افزود: من بعد از بازنشستگی به عنوان کار‌شناس مشاور ایشان بودم و ایشان ملکی را که به من معرفی می‌کردند من با کار‌شناسی ملک مورد نظر به وی مشاوره می‌دادم.
«الف. س» خاطرنشان کرد: من قبل از بازنشستگی هیچگونه مراوده‌ای با آقای «د. س» نداشتم و در سال ۸۱ بازنشست شده‌ام و این درحالی است که پولی که گفته می‌شود که من بعنوان رشوه گرفته‌ام ربطی به رشوه نداشته و این پول را بابت ملکی که به ایشان معرفی می‌کردم به صورت چک در وجه من صادر می‌شد و معامله را انجام می‌دادم.
وی اتهام گرفتن مبلغ ۴۰ میلیون تومان را رد کرد و اظهار داشت: پولی که قرار بود بابت حق مشاوره به من از طرف «د. س» پرداخت شود نیز پرداخت نشد و در نتیجه من به این دلیل رابطه خود با ایشان را قطع کردم.
وی یادآور شد: فرزندم نیز که مهندس عمران است دو یا سه سال پس از بازنشستگی من در نزد ایشان مشغول به کار شده است.
در ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات این متهم دادگاه خطاب به وکیل مدافع متهم وی را به جایگاه فراخواند.
سمانه سلیمانی نائینی وکیل «الف. س» لایحه دفاعی را به صورت مکتوب به دادگاه تحویل داد و دفاع از متهم را به وکیل دیگر این پرونده به نام آقای شریفی واگذار کرد که به دلیل عدم حضور وی ادامه رسیدگی به اتهامات این متهم به جلسه دادگاه فردا موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز