خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

استقبال انجمن اسلامی دانشگاه آزاد سیرجان از سفر هاشمی به کرمان

کد خبر : ۱۲۹۸۵۷

به رغم تلاش و خدمت مسئولان در طی سال‌های گذشته بر این باوریم که سیاست‌ها، رویه‌ها و اقدام‌ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است.

انجمن اسلامی دانشگاه آزاد سیرجان با صدور بیانیه‌ای از سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان کرمان استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، انجمن اسلامی دانشگاه آزاد سیرجان با صدور بیانیه‌ای از سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان کرمان استقبال و اظهار داشته است: به رغم تلاش و خدمت مسئولان در طی سال‌های گذشته بر این باوریم که سیاست‌ها، رویه‌ها و اقدام‌ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است و اصلاح امور و تغییر روند‌ها به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور و مردم امری ضروری به نظر می‌رسد و آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است استفاده از ظرفیت وپتانسیل دانشجویان می‌باشد.

متن بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه آزاد سیرجان به شرح زیر است:

باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا دانشگاهیان استان زرخیز کرمان از نزدیک با یکی از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی دیدار داشته و سخنان گرانبهایشان را سرلوحه کار خویش قرار داده. سخنانی که روزنه‌ای روشن به سوی آینده‌ پدیدار می‌نماید. انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به حکم وظیفه دینی، انقلابی و ملی خود و در انجام عهدی که با امام و امت داشته است و دارد همچون همیشه به یاری حضرت حق در عرصه حضور فعال خواهد داشت و لازم می‌داند در این باب نظر خود را به استحضار ملت شریف برساند.
سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی را به استان کرمان(زادگاه خودش) خوش آمد می‌گوییم وخوشحالیم که در دولت تدبیر وامید فرصتی فراهم شد که دانشجویان دوباره با شور اشتیاق وبدور از دغدغه‌های امنیتی در تمامی عرصه‌ها اعلام حضور نمایند واز شرایط فراهم شده ‌‌نهایت استفاده را جهت بالابردن سطح فرهنگی اجتماعی وسیاسی نمایند.
به رغم تلاش و خدمت مسئولان در طی سال‌های گذشته بر این باوریم که سیاست‌ها، رویه‌ها و اقدام‌ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است و اصلاح امور و تغییر روند‌ها به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور و مردم امری ضروری به نظر می‌رسد و آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است استفاده از ظرفیت وپتانسیل دانشجویان می‌باشد.
ضمن احترام به این شخصیت انقلابی، ملی، دینی و سیاسی، استقبال خود را از سفر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کرمان و حضور ایشان در جمع دانشجویان، اساتید، کارکنان وتمامی مردم کرمان اعلام می‌داریم باشد که این سفر منشا خیر وبرکت برای این استان جنوبی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز